Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, June 27, 2011

PAS dianggap munafik Menyokong Ambiga dan turut dalam BERSIH 2.0

Kalau dulu juak PAS menentang AMbiga yang terkenal dengan menentang Islam . Tapi sekarang puak PAS munafik ini pulak sokong AMbiga kerana siapa ... kerana ANwar Ibrahim . YB Zul juga hairan dengan puak PAS yang sama2 dengan beliau menentang AMbiga dahulu. Tetapi mengagungkan AMbiga dan menjadikan AMbiga ketua mereka.

Nasihat YB zul kepada rakan pas dan pkr .



PAS dianggap munafik bantu Ambiga : Prof Mohd Noor Deris


KUALA LUMPUR: PAS dianggap sebagai parti Islam yang munafik kerana sanggup membantu Datuk Ambiga Sreenevasan yang dikatakan menentang Islam serta bekerjasama dengan kumpulan ahzab bagi menjatuhkan kerajaan dipimpin umat Islam pada perhimpunan haram 9 Julai nanti.

Oleh itu PAS diminta mengambil iktibar daripada peristiwa perjuangan Nabi Muhammad SAW yang menentang kumpulan ahzab ketika perang politik di Madinah, jika benar parti itu memperjuangkan Islam.
Pengerusi Biro Agama dan Ulama Majlis Veteran UMNO Kelantan, Prof Mohd Noor Deris, berkata kumpulan ahzab adalah gabungan kumpulan menentang pentadbiran Islam termasuk di kalangan pemimpin Islam munafik.

“Saya minta pemimpin PAS mengambil iktibar bagaimana Nabi Muhammad berjuang mempertahankan Madinah daripada perbuatan jahat kumpulan ahzab yang anggotai puak Yahudi dan Kristian dari dalam dan luar yang bekerjasama dengan Abdullah bin Ubai bagi menjatuhkan kerajaan Islam Madinah.

“Hari ini tindakan parti yang bekerjasama dengan PAS sama seperti kumpulan ahzab, iaitu cuba menjadikan masjid sebagai alat untuk memecah belahkan perpaduan umat Islam. Perarakan itu adalah satu ajaran sesat yang cuba dibawa parti pembangkang,” katanya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...