Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, June 4, 2018

Terus Terang Khas bersama Anwar Ibrahim

Terus Terang Khas bersama Anwar Ibrahim

 

Ada hikmah juga saya bukan PM sekarang - Anwar

Diterbitkan  | 
Dikemaskini


   
Ketua Umum Pakatan Harapan, Datuk Seri Anwar Ibrahim mengakui beliau
terlepas daripada mengalas tugas berat untuk memperbetulkan segala yang
ditinggalkan kerajaan BN terdahulu.


Katanya, segala proses peralihan kerajaan baru yang diusahakan oleh
Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad memberi keuntungan kepada
dirinya.


“Ada hikmahnya juga saya bukan perdana menteri sekarang kerana
tugasnya sangat mencabar, terpaksa bertempur hadapi kekuatan lama,
rasuah besar, seluruh sistem kena betulkan, pegawai kerajaan, badan
kehakiman, Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).


“Itu tugas berat, saya terlepas, kerja saya sokong sahaja. Kalau Dr
Mahathir berhasil dalam proses peralihan ini, ia menguntungkan saya
juga, tidak merugikan,” katanya ketika diwawancara dalam segmen Terus
Terang yang disiarkan menerusi Facebook Invoke Malaysia hari ini.


Mengikut perancangan Pakatan Harapan yang menumbangkan BN pada
pilihan raya umum 9 Mei lalu, Anwar bakal menggantikan Dr Mahathir
sebagai perdana menteri kelapan.


[Berita penuh menyusul]


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...