Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Sunday, November 3, 2013

PRK Sg Limau - DEDAH..! Wajah Ahli PAS MENCABUL PERLEMBAGAAN PARTI : Yang Gantung Patung Kaki Palsu Azizan...



Seorang Doktor kononya... seorang Facebooker tegar PAS yang berkiblatkan kepada ajaran Zainul Faqar dan Wan Ji... seorang penyokong dan penjilat kuat Anwar Ibrahim serta Lim Guan Eng... seorang penyokong kuat gerakan menggulingkan dan mencerca Allahyarham Tan Sri Azizan Abdul Razak semasa hidupnya.... malah seorang penyokong kuat Khalid Ismath yang telah membabikan AZIZAN ABDUL RAZAK kerana PAS kalah di tangan UMNO.
Apa macam Mahfuz Omar? Bila lagi hang nak pi minta maaf kat Puan Seri Faekah? 
Presiden PKR, Wan Azizah yang dalam rangka berkempen di Sungai Limau, cuba ke Jalan Sultanah untuk menziarahi Puan Seri Faekah. Malangnya, Puan Seri Faekah telah pun ke Kuala Lumpur!
Terkulat-kulatlah bini Anwar Ibrahim yang telah dikerahkan oleh Anwar Ibrahim untuk menyaingi Shahrizat Abdul Jalil yang terlebih awal datang berziarah dan mengucapkan takziah kepada balu Tan Sri Azizan itu. 

Black Ops' PRK Sg Limau Terbongkar!!! - Gantung Patung 'Kaki Ustaz' Dikesan Kumpulan Sama Letak Kepala Babi Dalam Surau

YAN - Pesuruhjaya Pas Kedah, Datuk Mahfuz Omar menyifatkan perbuatan menggantung patung kaki yang diletakkan berhampiran beberapa pusat gerak kerja BN Dun Sungai Limau sebagai perbuatan yang tidak wajar dan berakhlak.

Beliau menegaskan, perbuatan penuh provokasi itu bukan sahaja tidak wajar bahkan ia hanya akan mengguris lagi perasaan keluarga Allahyarham Tan Sri Azizan Abdul Razak.

"Saya tidak tahu pihak mana yang bertanggungjawab, tapi satu perbuatan tidak berakhlak, tidak beretika dan tidak beradab.



"Perbuatan itu merupakan akan terus mengguris hati keluarga seperti mana ucapan timbalan perdana menteri sebelum ini yang mengguris hati orang yang telah bersama Allahyarham Tan Sri Azizan selama lima penggal," katanya kepada Sinar Harian Online ketika ditemui di Markas Induk Pas Sg. Limau.

Nampaknya Mahfuz lebih gemar bermain dengan isu 'kaki Ustaz', ya ternyata Mahfuz begitu tergamak sekali, setelah cubaan pertamanya untuk mengheret Timbalan Perdana Menteri dengan isu 'kaki Ustaz' gagal, apakah percubaan kali kedua dilakukan dengan mengarahkan Group I supaya menggantungkan patung-patung kaki dipelusuk Sungai Limau ?.

Tujuannya tidak lain hanya meraih simpati hasil dari kemarahan pengundi di Sungai Limau yang menyangka perbuatan itu ('Menggantung kaki') dilakukan oleh jentera Barisan Nasional.

Dibawah adalah salah satu pendedahan dari penyokong pro Ulamak Pas yang mendedahkan mengenai kewujudan Group I yang didakwa bertanggungjawab dalam kerja 'black ops' PAS, psywar, sabotaj, reverse psychology dsbnya. Pendedahan ini dibuat awal tahun lalu di blog SelamatkanPas.

Pendedahan yang dibuat telah diteliti dalam kesemua artikel yang diterbitkan sebelum dan selepas, ternyata penulis bukan calang-calang orangnya, beliau merupakan orang yang sangat rapat dengan kepimpinan Pas.

Kebetulannya, kerja jahat dan tak bertamadun seperti meletak kepala babi didalam surau dikatakan pernah dilakukan oleh orang yang rapat dengan Mahfuz, maka tidak mustahil kerja gantung 'kaki' ni pun mungkin dilakukan oleh orang yang sama.
Siapa di sebalik Mahfuz?
Orang penting yang banyak mempengaruhi Mahfuz ialah Zainul Faqar Yaakob (lihat facebooknya) atau blogger nota merah. Parasit yang banyak merosakkan pemikiran Mahfuz dengan maklumat palsu. Budak hitam yang sangat jahat, suka menghuru-harakan keadaan, dibuang kerja dari satu tempat ke satu tempat dan sekarang berada di Pulau Pinang. Kerajaan negeri mengarahkan untuk budak hitam ini tidak membuat apa-apa liputan tentang kerajaan Negeri. Kenapa? Aku tak sempat nak cerita dulu di sini.

Sebagaimana maklum, mahfuz adalah seorang pemimpin hebat, tapi tak tahu memandu kereta. Ini menjadikan beliau sangat membutuhkan pertolongan pemandu untuk bergerak ke mana-mana. Orang yang banyak menghulurkan bantuan sebagai pemandu ialah Zainul Faqar yang pada pandangan Mahfuz seorang 'budak hitam' yang baik, padahal dia adalah saluran parasit untuk mempengaruhi mahfuz.





Nanti aku akan ceritakan lebi panjang lebar perihal budak hitam ni, kejahatannya melalui penglibatan di dalam GROUP I (group IRC merosakkan pemikiran pelapis PAS), terlibat dengan pembakaran dewan di UM, meletakkan kepala babi di dalam surau UM, terlibat dengan isu penculikan Mastura (juga budak Group I) dan lain-lain.




'Budak jahat' yang banyak kenakan pimpinan PAS yang dianggap sebagai penghalang kepada agenda Parasit, termasuk antara dalang yang menyebarkan dan memanipulasi berita UG. Gerakan saraf PAS yang telah menghantar dua orang budak U yang ditangkap di Muktamar Shah Alam kerana menyebar risalah anti UG yang dicanang-canangkan sebagai GOLONGAN UMNO dalam PAS.


Pendek cerita, budak ni memang budak jahat yang dilihat baik pandangan mahfuz. Walhal, dia antara yang menjadi master mind yang menggerakkan Group I yang juga telah pekenakan ramai murabbi-murabbi PAS di universiti. Antara yang terakhir ialah, budak2 ni menghantar laporan kepada pihak Universiti Malaysia Perlis, gambar dan bukti penglibatan pengsyarah tersebut sehingga beliau dikenakan tindakan amaran. Yang dedahkannya bukan JKKK UMNO, tetapi group I yang ditubuhkan oleh Parasit di dalam PAS.

Insya Allah, aku akan ceritakan lebih panjang lebar tentang peranan 'budak hitam' ni merosakkan parti dari dalam dan siapa bos diorang, siapa funder diorang dan siapa yagn berikan arahan kepada diorang. Sila rujuk dan selak kebenaran mengenai geng ini di blog SelamatkanPas..

Contoh perangai manusia yang tidak bertamadun....Jadi pasal gantung patung 'kaki' di Sungai Limau tu tak hairanlah siapa yang punya kerja.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...