Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, April 20, 2013

Moga Dilaknat Anwar Aljubori Penipu Klon Dari Thailand Tak Ada... Konon ditahan polis..


‘Klon’ Anwar Tidak Muncul, Konon Ditahan Di Sempadan

PERMATANG PAUH – Parti Keadilan Rakyat (PKR) gagal membawa saksi yang didakwa menyerupai Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim berhubung skandal video seks yang dikaitkan dengan beliau dalam majlis di Yayasan An Nahdhoh, Kubang Semang, di sini malam tadi.

Lebih memalukan, Penyelaras Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) Badrul Hisham Shaharin mendakwa, peguam yang membawa saksi dari Thailand itu ditahan polis di Bukit Kayu Hitam, Kedah petang semalam.

Beliau berkata demikian ketika berucap di hadapan kira-kira 5,000 penyokong dalam majlis solat hajat dan bacaan Yasin sempena Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) yang turut dihadiri Anwar.

Dakwa Badrul Hisham atau lebih dikenali Chegubard, peguam itu, Mohamad Shabrimi Sidek kini ditahan di balai polis Bukit Kayu Hitam bersama beberapa saksi dari Thailand.

Chegubard turut memainkan dua rakaman suara kononnya dibuat Mohamad Shabrimi sejurus ditahan polis dan Jabatan Imigresen di sempadan Bukit Kayu Hitam.

Anwar sebelum ini dilaporkan akan menampilkan seorang lelaki dari Thailand yang menyerupai wajahnya dalam video seks yang dikaitkan dengan beliau sekali gus cuba membuktikan lelaki berkenaan merupakan individu sebenar dalam rakam video tersebut.

Tindakan itu diselar banyak pihak kerana memperlihatkan Anwar semakin terdesak mengembalikan maruahnya yang tercemar sedangkan beliau enggan bersumpah laknat iaitu perbuatan yang jauh lebih mudah dilakukan berbanding membawa `pelakon’ tersebut.

Pendedahan video seks yang dikaitkan dengan beliau dipercayai dengan seorang pelacur dari China dibuat ‘Trio Datuk T’ pada 21 Mac 2011 di Hotel Carcosa Seri Negara, Kuala Lumpur.

Rakaman video seks membabitkan pelaku didakwa mirip Anwar itu juga disahkan tulen oleh pakar pengimejan video dari luar negara – Utusan Malaysia

PANAS!!!! TIADA TANGKAPAN ANWAR ALJOBURI PENIPU

Posted by MPP On Sabtu, 20 April 2013 

Inilah gambar dua saksi video yang didakwa mirip kepada Anwar Ibrahim yang dikatakan ditangkap di sempadan Malaysia-Thailand semalam. Lelaki yang berbaju biru tu adalah Sekretariat Pakatan iaitu Sabrimi Sidek.

Gua difahamkan oleh sumber pihak berkuasa, sebenarnya tiada langsung tangkapan yang dibuat di Balai Polis Bukit Kayu Hitam. Anwar dikatakan sengaja mencipta skrip untuk memburukkan imej Polis yang kononnya mahu menghalang saksi terbabit ditampilkan kepada rakyat.

Ini semua adalah satu lagi sandiwara Anwar serta Chegu Bard yang sengaja direka untuk membersihkan nama Anwar menjelang hari mengundi bagi PRU13 di Permatang Pauh tak lama lagi..

Didalam ceramah di perkarangan Madrasah An-Nadhoh Kubang Semang semalam, Anwar secara terang-terangan menuduh Polis bersekongkol dengan kerajaan untuk menutup bukti kononnya ada pelakon mirip Anwar..

Anwar juga menampilkan rakaman perbualan telefon yang kononnya dibuat semasa saksi mirip Anwar tersebut ditangkap di Bukit Kayu Hitam. Ternyata semua penyokong Anwar ditipu hidup-hidup kerana rakaman tersebut hanyalah helah semata-mata..

Anwar sekarang memang terdesak untuk mencari simpati rakyat khususnya di Permatang Pauh ni beb.. Ceramah semalam pun tak ramai yang datang.. Gua rasa ada la lebih kurang 600 orang je yang hadir..


Kalau macam ni punya keadaan.., rasanya Anwar boleh lari malam beb.. Tak pun.., lepas ni dia tuduh pulak Najib nak bunuh dia.. Korang bukan tak tahu perangai munafik Anwar tu kann... Dia tu memang macam-macam... Cehh!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...