Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, January 12, 2013

40 Ribu Hadir Di Program Najib Razak Bukti Rakyat Tolak Demo Jalanan PR. HKR TIDAK DAPAT KUMPUL SEJUTA UMAT...

LIVE - 40 Ribu Hadir Di Program Najib Razak Bukti Rakyat Tolak Demo Jalanan PR

Saturday, January 12, 2013


Sejak pagi tadi tak putus putus rakyat di Selangor hadir berhimpun bersama Perdana Menteri Dato Seri Najib Tun Abdul Razak di Semenyih Selangor. Anggaran yang dilaporkan setakat jam 12pm tadi adalah sekitar 40 ribu orang dari pelbagai lapisan.

Ini satu bukti jelas bahawa kepimpinan Najib Razak lebih dipercayai berbanding Pakatan Pembangkang sendiri.

Barisan Nasional pilihan rakyat Malaysia. Ayuh tolak politik keganasan yang dibawa Pakatan Pembangkang.

Sumber gambar Helmi Agenda Daily

Psssttt... Apa juak Pakatan nak Kata??? Hehehe
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Saturday, January 12, 2013

Hishamuddin Rais 'Hasut' Rakyat Sertai Himpunan #KL112 Guling Kerajaan.

  

Aktivis Politik,Hishamuddin Rais Ikrar Himpunan Kebangkitan Rakyat Bakal Guling Kerajaan Yang Akan Berlangsung Pada 12Hb Januari 2013.Beliau Berkata Demikian Di Malam Ambang Himpunan Kebangkitan Rakyat Bertempat Di Kelab Sultan Sulaiman,Kuala Lumpur.

Maklumat lanjut layari :
http://klpos.com


LIVE 02 HKR - Heboh Pakatan Update Kata Sekarang Dalam Stadium Merdeka Sudah 25,000 Orang....

Kalau Stadium Merdeka ini penuh sewaktu zaman kegemilangan bolasepak Allahyarham Mokhtar Dahari, bilangan penonton adalah 35,000 orang.

Melihat foto ini kalau dikira mata kasar tak sampai 5,000 orang tetapi dalam Twitter dan blog Pakatan maklumkan kehadiran lembu lembu tunggangan DAP sudah mencecah 25,000 orang..




Himpunan Kebangkitan Rakyat

BERIKUT perkembangan menjelang Himpunan Kebangkitan Rakyat yang akan berlangsung petang ini di Stadium Merdeka. Peserta perhimpunan mula membanjiri lapan lokasi di Kuala Lumpur dan Petaling Jaya.

Himpunan Kebangkitan Rakyat: Perkembangan semasa11.25 pagi: Pemimpin PKR dari Rembau, Badrul Hisham Shaharin yang juga Ketua Penyelaras Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) berucap "ini bukan demonstrasi, bukan perarakan. Kebetulan kita berkumpul di sini dan berjalan berlenggang-lenggang ke Stadium Merdeka"
Perjalanan dijangka mengambil masa satu hingga satu setengah jam. Beliau juga menerangkan jalan-jalan yang dilalui. Peserta dari sini diingatkan untuk tidak masuk ke Stadium Merdeka

11.22 pagi: Peserta sudah bersedia untuk bergerak dengan melaungkan slogan "Hidup Hidup Bangkit Rakyat,  Anak Muda Kini Bangkit dan Anak Muda Ayuh Bangkit."

11.20 pagi: Sekitar 400 peserta sudah berkumpul di sekitar Kelab Sultan Sulaiman termasuk di tengah jalan sehingga menyekat laluan kenderaan yang lalu lalang.

11 pagi: Peserta di kawasan Masjid UM mula bergerak ke 'check-point' seterusnya iaitu Brickfields

Himpunan Kebangkitan Rakyat: Perkembangan semasa11 pagi: Peserta #KL112 mula menghampiri kawasan Masjid UM

10.50 - 11pagi: Pemandu menggunakan Lebuh Raya Persekutuan membunyikan hon dan ada yang melambai tangan ke arah peserta himpunan. Keadaan lalu lintas dari pemantauan Sinar Harian Online masih terkawal. Bersama mereka unit rawatan kecemasan yang ditugaskan khas memberi khidmat kepada mereka

10.54 pagi: Khalid mengumumkan ribuan pihak polis sudah turun dengan memakai pakain serupa dengan para peserta. Oleh itu, Khalid meminta pesertanya agar tidak terlibat dalam sebarang provokasi. Beliau juga mengingatkan agar peserta pulang bersama-sama dalam pasukan.

10.50 pagi: Polis menjaga lalulintas untuk peserta melalui jalan (Lebuh Raya Persekutuan), keadaan terkawal setakat ini, mereka berjalan sambil melaungkan slogan reformasi bersih pilihan raya.

KL112
10.48 pagi: - Presiden Kumpulan Aktivis Mahasiswa Independen (Kami), Khalid Ismeth meminta peserta berkumpul untuk bersedia berarak ke Stadium Merdeka sambil menanti pemimpin yang akan mengetuai perarakan

10.25 pagi: Kira-kira 200 orang peserta sudah memenuhi sekitar kawasan Kelab Sultan Ismail

10.20 pagi
: - Presiden Kami, Khalid Ismeth tiba bersama penyokongnya dengan melaungkan slogan "hidup rakyat" dengan menggunakan haler

10 pagi
: Di kawasan Amcorp Mall, kira-kira 50 orang peserta himpunan memakai pakaian bewarna biru, hijau, dan kuning yang diketuai oleh Timbalan Presiden AMK Pusat, Jamal. Beliau berkata ada kerjasama baik antara PDRM dengan rakyat hari ini, menjadi sejarah politik. Mereka bergerak ke 'check point' seterusnya

10 pagi: Di kawasan Kelab Sultan Sulaiman, polis membuat rondaan udara di sekitar Kampung Baru

10 pagi
: Di kawasan Amcorp Mall, kira-kira 50 orang peserta himpunan memakai pakaian bewarna biru, hijau, dan kuning yang diketuai oleh Timbalan Presiden AMK Pusat, Jamal. Beliau berkata ada kerjasama baik antara PDRM dengan rakyat hari ini, menjadi sejarah politik. Mereka bergerak ke 'check point' seterusnya.

9.50 pagi: Ketua AMK Selangor Azmizam Zaman Huri meminta peserta jangan terlibat dengan provokasi.

9.48 pagi: Pegawai polis yang bertugas meninjau gerai jualan yang dibuka di tepi jalan sekitar Kelab Sultan Sulaiman. Setakat ini tiada ura-ura akan berlaku sebarang pergerakan. Malah kelibat pemimpin yang bakal mengetuai kumpulan ini juga masih belum kelihatan

9.45 pagi: Di Masjid Negara, peserta mula bergerak

9.42 pagi: Hampir 400 peserta termasuk beberapa kumpulan kecil, terdiri daripada lima hingga enam orang berlegar-legar di KL Sentral.

9.40 pagi: Di pekarangan Masjid Negara, kira-kira 5,000 peserta berkumpul
Pukul 10 pagi peserta akan mula bergerak ke check point seterusnya iaitu Universiti Malaysia (UM) dan seterusnya. Difahamkan kumpulan ini akan akan berjalan kira-kira 9 KM ke check poit seterusnya. Perjalanan ini dikatakan akan diawasi oleh pihak polis.

9.30 pagi: Kawasan tepi jalan Kelab Sultan Sulaiman, sudah ada beberapa gerai yang dibuka menjua kemeja-T dan mafla perhimpunan serta menjual makanan

9.27 pagi: Kawasan Kelab Sultan Sulaiman masih sunyi. Dua anggota polis berseragam kelihatan di pekarangan kelab tersebut

9.15 pagi: Ketua AMK Selangor, Aznizam Zaman Huri, peserta dalam lingkungan 50 orang memakai pakaian biru, kuning, hijau di kawasan berhampiran bangunan Amcorp di Petaling Jaya iaitu tidak jauh dari stesen LRT

9.08 pagi: Hampir 40 anggota Unit Amal tiba di kawasan KL Sentral

9 pagi: Anggaran kira-kira 50 orang perserta sedang menikmati sarapan pagi di medan selera di KL Sentral

Perkembangan seterusnya akan menyusul

Bukti Peserta #hkr112 Punca Kesesakan Jalan Raya

Kalau berarak macam ni, baik tak payah buat kat stadium.


Kalau peserta HKR tak mengaku diorang pun kesesakan jalan, tak tau la.

Macam mana kereta nak lalu kalau dah kene blok mcm tu?


SEMASA 12.20PM KL112

Salam utk semua...









Suasana sekitar sogo dan jln tunkui abd rahman masih lengang
 Hanya beberapa kumpulan kecil kelihatan. Juga ada perarakan bermotor dgn membawa bendera Pas.Yang pasti kanak2 masih juga dibawa bersama.

Mereka terus menggunakan kanak2....

Foto !! Ibubapa Penganut Demobabi Bawa Anak Ke Stadium



Photo: #KL112 #HKR112 1150: Kanak-kanak dibawa menyertai perhimpunan.

Photo: #KL112 #HKR112 1115: Sebahagian peserta yang berkumpul di Petaling Street

Photo: #KL112 #HKR112 1100: Keadaan di sekitar Masjid Negara




Jam 2 petang tak lama lagi..aakj masih menunggu ketibaan foto-foto kiriman sahabat-sahabat yang turut turun padang membuat liputan langsung detik kehancuran pakatan haramjadah sebelum PRU13 !!

Aakj nak tengok..mak bapak mana yang nak test polis dan undang-undang Malaysia yang tidak membenarkan kanak-kanak d bawah umur 15 tahun berdemo haram !

Aakj nak tengok ketegasan Polis Malaysia kali ini..kalau ada polis yang membiarkan mak bapak bingai ni maka aakj takkan hormat polis sampai bila-bila..aakj beranai cabar polis..carilah mana artikel yang aakj kutuk polis ? 

Kes kugan..penjenayah yang mati dan polis d salahkan..aakj bela polis dalam blog ini !

Kes pelajar shah alam uang kena tembak keran cuba lari dari polis yang buat rondaan pun aakjbela polis !!

Kes huru hara dan demobabi apatah lagi..ayah aakj polis zaman darurat dan berhadapan dengan komunis..so aakj hormat Polis Malaysia..jadi kali ini aakj nak polis tegas dan tak yah cakap banyak..tangkap mak bapak yang nak test undang-undang Malaysia !

Puok kera ni didapati bakal provok polis hari ini !!
Puok kera ni bakal cetuskan huru hara hari ini !!
Jangan percaya dengan anjing Yahudi yang berhati iblis ini !!

FOTO BUDAK MERAUNG D SINI


Anasir GANGSTERISM dikesan dalam perhimpuan #HKR112 !


 
 
 
 
Kami mendapat maklumat bahawa penganjur HKR kini tidak berpuas hati, kerana keadaan masih lagi tenteram dan aman kerana profesionalisme pihak Polis. Menurut maklumat tersebut juga, beberapa kumpulan yang digelar "Pasukan Tempur" telah pun dikerahkan untuk menyusup bersama para perusuh bagi mewujudkan kekacauan. Adakah gambar-gambar di atas bukti geng-geng kongsi DAP sudah mulai turun untuk membuat kacau di KL?!!
 
Siap sedialah SELENDANG MERAH!!!

1 comment:

  1. kah kah kah mcam tu ke....nampak sangat menipu rakyat....bloger penipu macam sampah ....korang nak tengok ...see la kat www.wwitv.com atau pun di mobtv.com.my......padan muka UMNO penipu....mmg suka penipu ...pi jahanam lah dengan penipu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...