Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, May 5, 2012

ZURAIDAH PKR BERANG KEPADA PENGERUSI Portfolio AGAMA Selangor, Khalid TIDAK mengarahkan Bahagian Penguatkuasaan JAIS untuk menyiasat kesahihan maksiat yang dilakukan Azmin.


   

 Lokasi Aksi Azmin Di Shah Alam? Pengerusi Portfolio Agama Selangor Akan Ambil Tindakan Bila Zuraidah Kamarudin secara terbuka menzahirkan kekecewaan terhadap reaksi "no comment" oleh MB Khalid Ibrahim, jelas bahawa ada sesuatu yang tidak kena dalam kepimpinan PKR, khususnya di peringkat Majlis PimpinanNegeri Selangor dalam menangani foto aksi Azmin Ali yang disebarkan di internet. Dalam sidang media anggota-anggota Dewan Rakyat dan Dewan Negara PKR sebagai tanda sokongan kepada Azmi dalam mendepani isu Azmin Ali, ternyata mereka dalam keadaan kelam kabut memperbetulkan damage yang telah . Malangnya, dek kerana terlalu emosi dan tertekan dengan pendedahan yang mendatangkan mudarat yang amat besar keatas PKR, Zuraidah kelihatan mensasarkan serangan keatas MB yang mengambil sikap lepas tangan dalam menangani isu ini. Hakikatnya, kenyataan 'no comment' darri Khalid sebenarnya lebih baik bagi diri Azmin. Apakah Zuraidah dan Azmin terlupa bahawa Khalid adalah Pengerusi Portfolio Agama Selangor? Dengan kedudukan ini, Khalid punya kuasa buntuk mengarahkan Bahagian Penguatkuasaan JAIS untuk menyiasat kesahihan maksiat yang dilakukan Azmin. Ada desas-desus mengatakan aksi yang didedahkan berlaku di kondominium baru di Seksyen 15, Shah Alam. Betulkah?

Parti Keadilan Rakyat (PKR) menetapkan pendirian untuk menerima pengakuan Mohamed Azmin Ali bahawa Timbalan Presiden itu difitnah apabila dikaitkan dengan gambar lelaki melakukan aksi panas dengan seorang wanita yang tersiar dalam beberapa laman blog dan akhbar sejak beberapa hari lalu.
Parti itu juga begitu yakin dengan pengakuan Mohamed Azmin malah menegaskan tidak akan mempercayai siasatan polis sungguhpun dakwaan tersebut dapat dibuktikan.


Ketua Wanita PKR, Zuraida Kamaruddin berkata parti itu begitu pasti bahawa Mohamad Azmin yang juga Ahli Parlimen Gombak difitnah oleh pihak tidak bertanggungjawab.




Badi Lombong Gombak

 Apa Nak Jadi Wakil Rakyat Aku ni!

Itu hari isu Hassan bin Ali, sekarang Azmin bin Ali dah macam adik abang pulak. Apa punya puaka duduk kerusi Gombak ni. Memang majal betul tempat ni.

Dulu Dr umno yang pakai spek bingkai tebal tu kena, sebelumnya Dato Saidin. Agaknya jin kat Gombak ni mengamuk sebab lombong tempat dorang bertendang habis sekarang ni dah jadi Appartment, Condo, Flet dan rumah teres tempat orang jadian dari luar melenjan.

Siapa saja nak jadi calon akan datang ingat sikit, tak kira parti ataupun tempat asalkan berdekatan dengan Gombak (Selayang pun) kena fikirkan BADI GOMBAK

Gambar jin dibawah diciplak dari sini







 











Persoalannya, adakah kedua2 jin diatas join Bersih 3.0 baru ni??

 Skandal scandal seks sex main azmin ali member parlimen oral kote batang tetek awek

Cantik awek ni ye... hehe
Rugi rasanya korang tak join kan kan

Gambar awek sekadar hiasan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...