Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, May 4, 2012

HAJI HADI BERFATWA WAJIB SEBARKAN AIB PEMIMPIN PAKATAN HAPRAK @ TIDAK BERMORAL




Haji Hadi kata WAJIB dedahkan aib pemimpin.
-DetikDaily bertarikh 27 Ogos 2009-

Haji Hadi berkata:
“Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.
Di mana dalam amanah memilih pemimpin kita wajib mendedah peribadi orang yang hendak dipilih itu, adakah ia seorang yang benar-benar adil, tidak fasik dan tidak melakukan perkara-perkara yang boleh menjatuhkan maruah.
Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.
Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).
Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini.”
Lantaran dari penegasan dan kenyataan yang ikhlas dari Haji Hadi ini, maka sebagai penulis, aib yang dilakukan oleh semua yang melibatkan pemimpin tidak bermoral pakatan haprak wajib didedahkan.
Pembaca juga wajib diberi pendedahan secara eksklusif dengan segala cerita peragai dan kelakuan tidak bermoral pakatan haprak.





 pendedahan yang sangat mengaibkan..tetapi wajar didedahkan kerana ini adalah FATWA Haji Hadi…


AZMIN ALI MINTA CUTI KERANA 'AIS KRIM' ??? WAJIB BACA !!!


Menurut sumber dalaman PKR,Azmin Ali telah menghantar notis cuti dari semua penugasan parti serta merta berkuat kuasa Semalam berikutan pembabitan beliau di dalam video skandal 'Ais Krim' bersama seorang wanita.Berlaku desakan di dalam dan luar parti agar Azmin menyelesaikan isu skandal seks beliau yang tersebar di seluruh Blog dan internet.

Sebelum ini adik beliau Ummi Hafilda mengesahkan individu seorang lelaki didalam gambar tersebut adalah abang kandung beliau sendiri.Namun seperti yang didedahkan sebelum ini ada seorang wanita membuat penafian beliau bukanlah individu yang dikaitkan bersama Azmin Ali

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA


Azmin Perlu Sumpah Laknat Nafi Tuduhan


PETALING JAYA: Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mohamed Azmin Ali perlu melakukan sumpah laknat bagi menafikan beliau adalah pelaku dalam video aksi panas bersama seorang wanita yang didedahkan, baru-baru ini.

Ketua Umno Cheras, Datuk Syed Ali Alhabshee berkata, Azmin sepatutnya berbuat demikian supaya rakyat benar-benar yakin 100 peratus bahawa individu terbabit bukan dirinya.

Read more: http://celahgelegar.blogspot.com/2012/05/azmin-perlu-sumpah-laknat-nafi-tuduhan.html#ixzz1txR1CFpH

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...