Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Sunday, April 29, 2012

ANWAR DAN AMBIGA GAGAL RAMPAS KUASA KALI KE TIGA MELALUI BERSIH 3.0. ALLAH SWT TIDAK AKAN RESTUI @ MAKBULKAN KEINGINAN ANWAR DEPAN BOLEH , BELAKANG BOLEH..

Cubaan rampasan kuasa kali ke-3 gagal, Ambiga diburu, Anwar bersembunyi !

Percubaan kali yang ketiga Pakatan Haram untuk merampas kuasa kerajaan daripada Barisan Nasional sekali lagi gagal.

Walaupun persiapan untuk tujuan rampasan kuasa kali yang ketiga ini telah diatur dengan rapi iaitu selepas percubaan kali kedua dulu menerusi perhimpunan haram Bersih 2.0 gagal tetapi nampaknya kali ini percubaan mereka juga ternyata gagal.

Jika dulu iaitu selepas berakhirnya Bersih 2.0, Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) PKR Sham Kemetot secara terang-terangan bahawa perjuangan mereka dalam Pakatan Haram untuk berkuasa tidak pernah padam.



Anwar dan Azmin pencetus huru hara, Demonstran ditipu PR 

BUKTI Anwar Beri Arahan Perusuh Perusuh GEMPUR Sekatan Polis Di Dataran Merdeka.... Teliti Video Klip Ini

Kantoi...!

Bapak PELIWAT Negara, makhluk paling bangsat dibumi ini, Anwar Ibrahim memberikan "isyarat tangan" setelah beliau selesai berucap sewaktu berlangsungnya Perhimpunan Haram BERSIH 3.0 petang semalam.

Isyarat tangan dibuat dua kali..., mengarahkan gurkha gurkha upahan Pakatan Pembangkang untuk merempuh sekatan pihak Polis. Sejurus selepas itu Polis tidak ada pilihan selain daripada bertindak, walaupun pihak PDRM hanya diam dan memerhatikan sahaja tingkah laku perusuh perusuh membuat "provokasi" sejak jam 10 pagi lagi...

Video klip dibawah ini sebagai BUKTI sahih..! Menurut sahabat media yang merakamkan peristiwa ini, beliau bersama sama teman lain sahkan bahawa sebaik sahaja Anwar selesai berucap dan turun dan bumbung kereta pacuan 4 roda, semua perusuh seolah-olah mendapat arahan dan tidak teragak-agak menuju kepada sekatan pihak Polis dan DBKL...!

Berikan tumpuan anda pada babak awal video klip dibawah ini..., malah dibuat beberapa kali 'replay' ulang tayang untuk anda lihat isyarat tangan Anwar yang ketika itu membelakangi pihak Polis, saksikanlah...!!
 

Yahudi suka huru hara, Lepas sembahyang buat huru hara ... tuhan terima kah solat mereka? Lihat si "kafir" penganut Islam Liberal dan Plural
Ini bukan kita laporkan tetapi pihak media formal dan tidak formal pembangkang. Baca twitter berikut dari The Mole:

Dan untuk memastikan suapay hajat mereka untuk berkuasa sebagai kerajaan di negara ini maka mereka akan sanggup berbuat apa saja. Sham Kemetot pernah menyatakan, jika tidak dapat menguasai kerajaan melalui pilihanraya maka mereka akan paksa menerusi perarakan haram atas jalanraya.

Memang benarlah semalam pihak Pakatan Haram 3 parti DAP, PKR dan PAS sengaja mempergunakan rakyat bawahan yang dipimpin oleh Ambiga untuk digunakan sebagai perisai dalam usaha merampas kuasa daripada kerajaan Barisan Nasional. 

Anwar Mati Akal Bila BR1M Bakal Menyusul Lagi

Dalam sebok-sebok Anwar dan Pakatan Rakyat mengganas dan merusuh Bersih 3.0 . Perdana Menteri bagi kejutan sakit kepala buat Anwar untuk difikirkan. Belum selesai satu rancangan jahat datang lagi dugaan baru buat Anwar yang susah untuk difikirkan cara menghasut rakyat dari terus-menerus mendekati Perdana Menteri. itulah hakikaktnya semakin Anwar mengganas semakin ramai rakyat mempercayai Datuk Sri Najib 

BR1M seterusnya dipertimbang

Bantuan Rak-yat 1Malaysia (BR1M) di-pertimbangkan untuk di- teruskan pada masa akan datang sekiranya kerajaan persekutuan mempunyai dana yang mencukupi bagi tujuan itu.

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, cadangan yang didengarinya sendiri daripada rakyat itu merupakan satu perkara yang menarik untuk dipertimbangkan.

Lagi perangai umpama DAJJAL

 
Inilah cara terbaik kumpulan pendemonstran mengadakan perhimpunan. Yang paling gembira sekali tentunya pemimpin-pemimpin pakatan rakyat kerana ia menunjukkan kononnya Malaysia dibenci rakyat seperti di negara-negara Arab.

Pernahkah kita terfikir, undang-undang di tangan siapa sebenarnya jika pihak keselamatan tidak boleh mengambil tindakan terhadap mereka? Diri mereka sendiri?


Rajahmas sangat berharap mereka yang melakukan keganasan melampaui batas seperti ini patut dikenakan tindakan di bawah kanun jenayah dan dihukum seperti penjenayah-penjenayah lain..


Semoga gambar-gambar ini menjadi iktibar kepada kita agar tidak terpengaruh dengan cara keganasan bagi menegakkan keadilan.

Trully asian, like no other place?


Orang asing punk pun ikut sama terlibat
Ini dia orang yang risau perangai anak jadi jahat dulu, agaknya sekarang tengah mendidik ikut cara demo bersih - belasah orang, maki hamun, vandalism, menentang pengawal keselamatan....


Siapa sebenarnya yang memulakan provokasi? Siapa sebenarnya yang memulakan tindakan ganas? Lihat gambar..
Ditakdirkan salah seorang ahli keluarga lelaki berbaju belang itu teraniaya oleh penjenayah kelak, agaknya kepada siapa tempat dia mengadu?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...