Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, August 12, 2011

KUNYIT BERAPI!!! PEMBANGKANG KANTOI, CUBA COVER MALU!!!

Friday, August 12, 2011

KUNYIT BERAPI!!! FUCKATAN KANTOI, CUBA COVER MALU!!!

Bila MISMAH muncul dan membuat pengakuan, Fuckatan Harami sudah tepuk dahi. Lubang sudah pecah dan segala pembohongan, termasuklah yang dilakukan oleh portal berita yang dibiayai oleh Zionis, Malaysiakini terus tutup mulut.

Disebabkan malu kali ini lebih besar dan kekantoian Fuckatan Harami akan menjejaskan fokus mereka kepada isu daftar pemilih, satu lagi portal milik PKR, cuba spin issue. Kali ini, diorang SURUH warganegara baru tampil supaya dapat mengelak daripada kerakyatan mereka ditarik balik!

Korang tengok tu... siap mengancam lagi...

Hari tu kada KOD 71 adalah warga asing yang diberikan kerakyatan. Bila dibuktikan bahawa sebahagian besar daripada pemimpin PKR adalah pemilik kad pengenalan yang ada KOD 71, diorang spin kata bukan KOD 71 yang dipertikaikan, tetapi kerakyatan mudah.

Sekarang, bila MISMAH yang mereka pertikaikan, tampil dan membuat pengakuan yang dia bukannya warganegara mudah, PKR cuba buat ugutan untuk menarik balik kerakyatan.

Amboi! Mudah sangat nak tarik kerakyatan warganegara!

Kalau nak tarik, apasal tak suruh kerajaan tarik kerakyatan Zuraidah Kamaruddin, Ahli Parlimen Ampang? Apasal tak suruh kerajaan tarik kewarganegaraan Ketua Wanita PKR Perak?

Korang tahu siapa yang cakap macam tu?

Sudah tentulah Nurul Izzah Anwar Ibrahim!

Selepas malu sebab terkantoi, Nurul Izzah yang mewarisi perangai pembohong dan pembelit PAPA JAHATnya menggelarkan warganegara baru itu sebagai 'WARGANEGARA BARU BN' dan menggesa mereka untuk MELAPOR DIRI kepada Fuckatan Harami bagi mengelak digelar 'pengkhianat negara'. Dengan kata lain, MENGUGUT agar warganegara baru menyokong Fuckatan Harami pada pilihanraya akan datang. Konon-kononnya, kalau Fuckatan berjaya menawan Putrajaya, kewarganegaraan warganegara baru itu, tidak akan ditarik balik.

Dan sudah tentulah warganegara baru yang tahu betapa payah dan sukarnya untuk mereka mendapatkan kerakyatan negara ini selain masa yang panjang diperlukan untuk bergelar RAKYAT MALAYSIA, takut dan seterusnya mendaftar atau sanggup didaftarkan sebagai ahli Fuckatan Harami!

Politik bodoh Nurul Izzah!!!

Wahai Nurul Izzah bahlol!

Kau lupa nak tengok diri kau sendiri ke? Bukankah kau adalah PENGKHIANAT NEGARA yang cuba membocorkan rahsia ketenteraan Malaysia kepada media Indonesia? Bukankah sebelum warganegara baru itu dibicarakan, kau terlebih dahulu dibicara, disula dan dipamerkan di kepala simpang?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...