Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, September 14, 2018

Skandal 1MDB lebih buruk daripada yang dijangkakan

Skandal 1MDB lebih buruk daripada yang dijangkakan

ULASAN l Saya fikir saya tahu keseluruhan cerita isu 1MDB. Tetapi saya silap.



ULASAN l Seperti sebahagian besar
pembaca Malaysiakini, saya mengikuti skandal 1MDB selama bertahun-tahun
- bukan hanya di Malaysiakini, tetapi juga di laman web Sarawak Report yang dikendalikan oleh Clare Rewcastle-Brown, di The Edge (sebelum perdana menteri ketika itu Najib Razak cuba menutupnya), dan melalui The Wall Street Journal serta The New York Times.


Jadi saya tidak fikir saya akan mengetahui banyak apabila saya mendapat salinan awal buku 'Billion Dollar Whale: The Man Who Fooled Wall Street, Hollywood, and the World'. Saya fikir saya tahu keseluruhan cerita isu itu.


Tetapi saya silap.



SELANJUTNYA BACA DI SINI

1 comment:

  1. Errrrppp..aper citer...

    Oooh Bodoh rupanya..nak ulas tak reti..kasi pautan ajer..

    Ermmph..otak.lemak melayu lembab..ino lah sekor blogger boddoh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...