Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Wednesday, October 30, 2013

PRK Sg Limau - Ugutan Baling Telur Menyambut Kehadiran Ustaz Kazim Elias


 


PRK Sg Limau- "HUDUD" Ustaz Kazim Seru Penyokong PAS Kembali Kepada Islam Yang Sebenar 

        

PRK Sg Limau- Ustaz Kazim Minta Abby Abadi Menuntut Ilmu Agama Terlebih Dahulu

Semalam bertempat di RTC Simpang 3 Sg. Limau telah berlangsung ceramah Ustaz Kazim yang dihadiri lebih dari 5 ribu penduduk setempat. Ceramah yang berlangsung lebih dari sejam ini menerima sambutan baik dari penduduk Sg. Limau termasuk pengundi dari kedua belah pihak.

Dalam ceramahnya beliau sekali lagi menegaskan bahawa beliau bukanlah penceramah bagi mana-mana parti politik sekadar memenuhi jemputan sahaja dan menjadi sebahagian daripada tanggunggjawab beliau berdakwah dan berceramah sejak 23 tahun lepas. Ustaz Kazim juga melahir rasa kecewanya bila beliau dilabelkan sebagai penceramah kerajaan hanya kerana isi kandungan ceramahnya tidak mengikut selera pembangkang. Menurut beliau lagi, beliau hanya menyatakan apa yang benar dan cuba untuk menyedarkan masyarakat tentang bahaya bila mana politik menggunakan Islam sebagai perisai.

Disebabkan ceramah beliau yang tidak mengikut selera penyokong pembangkang maka beliau dicop ustaz BN sehingga menerima pelbagai ugutan, cacian dan fitnah. Inilah sikap buruk penyokong pembangkang terutamanya Pas yang tidak boleh menerima hakikat jika ada ustaz yang memberi hujah dan pandangan yang tidak mengikut selera parti mereka.

 GSUMBER

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...