Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Sunday, May 6, 2012

Khalid Syiah MEMANG PEMBOHONG KATA IBU PARAH TAPI ADA KAT BALAI MEMANG PERANGAI ANJING ANWAR DIA NIE. Khalid Diiringi Bionic Woman Ke Balai Polis.. MEMANG AHLI KELUARGA NERAKA DEPA NI @ CERITA MCM MAK DIA NAK MAMPOS ... SIAL PUNYA BINATANG NI,, PEMBOHONG

Ahad, 6 Mei 2012


Gempar!!! Khalid Syiah Diiringi Bionic Woman Ke Balai Polis..

Polis memaklumkan bahawa pihaknya telah pun menahan seorang budak biadap lagi kurang ajar yang dilaporkan mahu membunuh semua Polis diseluruh Malaysia ini. Bukti mahu membunuh itu telah berjaya diperkuatkan lagi dengan jurus terajang syiah budak 3 suku ini terhadap anggota Polis traffic ketika rusuhan berlaku di Ibu negara Sabtu minggu lepas.

Khalid dikehendaki setelah gambarnya yang sedang menendang seorang anggota polis trafik yang terjatuh ketika bertugas pada perhimpunan itu, 28 April lalu disiarkan di akhbar-akhbar kelmarin.

Dia yang ditahan kira-kira pukul 10 pagi bagaimanapun sebelum ini dipanggil polis untuk membantu siasatan berhubung kenyataannya di dalam laman sosial Facebook miliknya baru-baru ini bahawa dia bersetuju semua anggota polis dibunuh.

Difahamkan budak syiah 3 suku ini datang ke Balai dengan ditemani oleh rakan rakan mahasewelnya, peguam dan juga bapa serta IBU nya..ramai yang berada diperkarangan balai terkejut dengan kehadiran IBU budak 3 suku ini. Ini kerana kita semua difahamkan bahawa IBU budak syiah 3 suku yang mahu membunuh Polis ini sedang nazak, tenat dan terlantar di hospital kerana bakal menjalankan pembedahan.

Kalau pembaca sudah lupa akan cerita dongeng IBU nya...cuba baca ni-

amacam lakunan aku? boleh dapat award tak?





"Ibunya terpaksa bermalam lima hari di hospital kerana cedera parah. “Dahi mak koyak, ususnya pecah dipijak sekumpulan polis berpakaian preman,” kata Khalid Ismeth, anak kepada Faridah Abdul yang parah akibat dizalimi pihak berkuasa itu pada perhimpunan Bersih 3.0.

Ibu Khalid dirawat di Hospital Kuala Lumpur (HKL) dan menerima tujuh jahitan di dahi manakala ususnya mungkin dibedah selepas dipijak dan diterajang sekumpulan polis yang memakaki kasut but keras.

“Ibu hanya boleh minum air, sukar bercakap dan terpaksa dimasuklan air ke badan 24 jam tanpa henti kerana tubuhnya sangat lemah “Doktor beritahu ibu mungkin dibedah kerana ususnya cedera serius,” 

Keputusan mengenai pembedahan itu, katanya diketahui Khamis ini kerana doktor mahu melihat sejauh mana kerosakan usus.Sumber: KeadilanDaily.com

Kalau dengar sembang budak 3 suku ni...rasanya mak dia kira dah nyawa nyawa ikan kering jer ni! tentu terbaring dan tak mampu nak berjalan! tentu badan penuh dengan macam macam getah yang melilit badan dan tangannya! silap silap asyik pakai topeng oksigen jew..maklumlah pendarahan dan kecederaan dalaman.. serius pulak tu!!!

Tetiba pagi semalam...

dah pengarah filem ni kata macam ni...makcik ikut jer la..!
Amacam? ada macam cerita haji bakhil tak? pura pura pengsan? puak haram jadah ni pun ikut skrip juga beb...ini lah bahananya bila hidup sentiasa didalam penipuan! lakonan demi lakonan...penipuan demi penipuan bagi menutup penipuan terdahulu...cuma bila dah banyak sangat tipu! itu yang lupa skrip! itu yang terkantoi..!!!

Tapi kuda belang pembangkang bukan main lagi percaya! bukan main lagi beriman kepada cerita keluarga rosak ni beb...dunia dah terbalik! sama terbalik macam kelaku Anwar, Nik Aziz dan Azmin..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

 

8 comments:

  1. apa nak jadi dengan orang sekarang ni...tipu2, fitnah2 ni dah macam kebiasaan la plak...Dunia akhir zaman.....

    ReplyDelete
  2. Buang saja budak ni dari UITM, biar dia berniaga burger BERSIH dekat Chow Kit!

    ReplyDelete
  3. Keperibadian anak-anak mencerminkan didikan ibu bapa.

    ReplyDelete
  4. Dah amek duit ptptn beli hp x nak bayar pulak,lgi mau sepak polis,lu mari depan gua gua pulak sepak lu dng peguam lu

    ReplyDelete
  5. register kan muka pukimak mak ni dalam kepala otk kita semua... jumpa dia kat mana2 LUDAH MUKA DIA, SEPAK MUKA DIA, TUMBOK MUKA DIA, AMBIL KAYU PUKUL MUKA DIA...KALAU ADA PISAU, KERAMBIT, TUKUL BESI PON BOLEH...BUAT LA APA YG KITA BOLEH LAKUKAN DG BENDA2 NI SEMUA...AKU MEMANG SAKIT HATI TENGOK MUKA BUDAK HARAMJADAH NI...anak aku seorang anggota polis...aku dpt rasakan macam mana keluarga anggota polis yg kena sepak ni rasa kan... mak bapak kalid ismit ulam juburi tak rasa apa2 ke????






























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































    tak rasa apa2 ke?

    ReplyDelete
  6. puak2 syiah memang PEMBOHONG... depan orang sunnah dia berlakon jadi sunnah... biasa lah tu.. dalam hal ni dia dengan mak dia pun same PEMBOHONG... memang bagus la tu anak beranak PEMBOHONG, PENIPU... syiah memang takleh percaya....

    ReplyDelete
  7. Mamat ni nak lwn adam, tgk sapa lebih forfular, mcm rancangan realiti lah, sbb tu agaknya mak pak dia turut memainkan peranan.Mgkn ada masalah mental

    ReplyDelete
  8. Tak sangka, begitu hebat penipuan mereka dan ada orang boleh percaya apa yang mereka cakap.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...