Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, April 23, 2012

RAFIZI PKR HARAM JADAH ... PEMBOHONG


 
Rafizi: Jika berkuasa, PR akan lipat ganda pendapatan peneroka Oleh Mohd Farhan Darwis April 22, 2012 Malaysiainsider SHAH ALAM, 22 April — Pakatan Rakyat (PR) akan melipat gandakan pendapatan bulanan peneroka Felda bagi meningkatkan nilai hartanah jika dipilih mengambil alih Putrajaya, kata pengarah strategik PKR Rafi...zi Ramli hari ini. Tambah Rafizi, PR juga akan menyerahkan kuasa mengurus tanah rancangan terbesar di dunia itu bagi membolehkan mereka berjaya dengan usaha peneroka. “Sekiranya PR berjaya memerintah, kami memikirkan untuk melipat gandakan pendapatan peneroka. Kalau sekarang ini pendapatan mereka RM4,000 sebulan, kita gandakan menjadi RM10,000 sebulan.
 
haram jadah engkau ... Rafizi PKR .... Lu tadah bontot kat nuar mukin boleh dapat RM10,000 sekali cucuk .. jadah lu nak tipu  ... peneroka 
 
Gua , tiga beradik umur 8 hingga 12 tahun.. dah masuk ladang kelapa sawit tolong gua punya famili. Gua tiga beradik ..bila masuk sekolah menengah gua potong buah kelapa sawit sendiri tolong gua punya famili...gua tiga beradik penah kena hempap dgn tandan kelapa sawit. duri pelepah klapa sawit bisanya gua tiga beradik penah rasa.. gua bukan bodoh... dulu tahun 80an-90an dgn hasil kelapa sawit famili gua dpt ubah taraf hidup.. Rafizi bangang lu ingat pokok kelapa sawit tu batuan emas ke... makin hari makin mahal.. Rafizi PKR memang jadah ... gua tahulah pasaran kelapa sawit.. untung famili gua dpt felda ... kalau duduk terus kat estet mukin gua pun jadi pekerja ladang mcm mat indon tau ... tak ada umah sendiri nd ladang 10 ekar;; Terima kasih Allahyarham Tun Razak. Semoga rohnya bersama orang yang benar

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...