Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Wednesday, April 25, 2012

DATARAN MERDEKA MENGESAHKAN UNIT AMAL PAS MEMPERJUANGKAN SEKS BEBAS!!! TENGGEK KAT DATARAN MERDEKA TAK KENA TANGKAP MAKSIAT ,, TEMPAT FREE ,, TAK PERLU SEWA HOTEL .. MEMANG KAKI MAIN MAHASISWA@ ADAM ADLI

Pendedahan yang dibuat oleh blogger Badut Rakyat tentang sekumpulan kumpulan LGBT dan bebas seks yang berselindung di sebalik topeng Anti-PTPTN membuatkan kita yang normal ini berasa jijik yang teramat sangat.

Apakan tidak, pergaulan bebas yang seringkali disuakan dan UMNO disalahkan, kini telah dihalalkan semata-mata ia memberi keuntungan besar kepada Pakatan Rakyat.

Dengan dikawal dan dijaga oleh Unit Amal, aktiviti pergaulan bebas di Dataran Merdeka secara tidak langsung telah mendapat restu yang sangat besar daripada kepimpinan PAS.

Mustahil kali ini Pakatan Rakyat akan cuba untuk mengatakan ia adalah lakonan UMNO semata-mata. Sebaliknyamia menunjukkan tentang kepincangan yang berlaku hasil daripada kebebasan yang dituntut oleh puak-puak yang berkenaan.

Cuma mungkin puak-puak Pakatan mahu menyatakan bahawa gambar dan video yang disiarkan itu kurang menunjukkan bukti yang jelas tentang pergaulan bebas sebagaimana mereka menafikan tentang taburan kondom yang telah digunakan di Dataran Merdeka sepanjang kempen anti PTPTN diadakan oleh kumpulan Adam Adli yang turut disertai oleh seorang Syiah sesat yang keciciran dari Tahun Satu lagi di UiTM.

Sememangnya inilah yang mahu diperjuangkan oleh Anwar,menghalalkan yang haram..dah terang terang mahasiswa tu bukan muhrim tapi bersedudukan dalam khemah...Ini demonstrasi mansuh ptptn atau demonstrasi LGBT??

Kalau demo mansuh ptptn kenapa harus ada burung jantan dan burung betina tido sekali dan zip khemah dalam keadaan tertutup??

Menurut badut rakyat ( blogger yang rakam video ni) dia terpaksa potong babak ranjang itu kerana sangat mengaibkan dan terang terang 18SX..

rakam secara curi-curi dua hari lepas di Dataran Merdeka yang menunjukan Fahmi sedang tidur diatas riba seorang wanita.


Untuk pengetahuan pembaca internet sekalian, wanita tersebut adalah teman wanita Fahmi. Wanita tersebut berbangsa cina.
Pakatan Rakyat sebaik-baik sahaja dimunculkan di negara ini, tidak membuang masa untuk memperkenalkan budaya seks bebas. Bagaimanapun disebabkan bimbang kehilangan sokongan orang Islam terutama menerusi PAS, mereka bijak menyembunyikan kebebasan tersebut menerusi pelbagai program termasuklah demonstrasi BERSIH, sojong MURTAD, anti PTPTN dan sebagainya.

Namun daripada apa yang ditunjukkan sememangnya terlalu jelas sumbangan PAS ynag telah berubah sepenuhnya untuk menjayakan transformasi negara ini daripada sebuah negara yang tebal dengan fahaman konservatif menjadi sebuah negara seks bebas semata-mata untuk menghalalkan perbuatan Anwar Ibrahim meliwat dan membedal sekalian wanita dan jantan, terutama apabila para penyokong mula menyalak-nyalak tentang bukti biarpun setelah diberikan bukti, pelbagai pula ulah dan onar mereka untuk menafikan dan menolak bukti berkenaan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...