Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, April 28, 2012

BERSIH3.0 !!! POLIS KENA LANYAK OLEH PUAK PAKATAN HARAM !!! WAJIB LIHAT !!!




apa cerita ni ??? polis kena hentak ??? tu dia,apa salah polis ??? polis minta bersurai puak Pakatan Haram Membelasah polis.saya akan beri video bukti polis kena hentak dan siapa yang memulakan Provokasi.inilah pengorbanan pihak Polis yang mana demi menjaga keselamatan rakyat Malaysia maka pada hari ini sekali lagi pihak Polis menjadi mangsa kerakusan kuasa pemimpin Pakatan Haram.Video dibawah memberikan kita gamsihbaran jelas bahawa itulah yang sememangnya ingin dilakukan oleh Pakatan Haram iaitu dengan mencetuskan rusuhan di Malaysia.




ada monyet Bersih 3.0 lompat atas kereta polis ... memang perangai binatang macam Anwar Ibrahim 

perangai macam sial mcm Anwar Ibrahim ..... bontot nak ... puki pun nak ... BABI ENGKAU ANWAR perangai budak kau ni macam anjing... PENYOKONG PAS PULA MUKA DAJJAL


Memang binatang serupa babi dengan anjing perangai budak anwar ibrahim  nie...



BREAKING NEWS ... Ambiga Akui ANWAR CETUS PROVOKASI

| Saturday, April 28, 2012




KUALA LUMPUR, 28 Apr - Pengerusi Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih), Datuk S. Ambiga mengakui gagal mengawal emosi peserta demonstrasi Bersih 3.0 hingga memaksa polis mengambil tindakan menembak meriam air dan gas pemedih mata.

Sambil melahirkan rasa kecewa, Ambiga bagaimanapun menegaskan tindakan provokasi sebilangan penyokong Bersih hingga bertindak merempuh penghadang polis di Dataran Merdeka bertentangan dengan arahan yang dikeluarkan pihaknya.

"Tindakan merempuh dan melanggar penghadang polis di Dataran Merdeka bukan sesuatu yang kita sokong.

"Sejak daripada awal kita sudah berjanji untuk tidak melanggar sekatan. Saya percaya akibat daripada itulah pihak polis mengambil tindakan menembak meriam air dan gas pemedih mata," katanya pada sidang media di KL Sentral sebentar tadi.


sumber, klik KLPOS

1 comment:

  1. Sejak lebih 50 thn merdeka, kita masih jauh dari kuasa ekonomi, kuasa perniagaan, kuasa pembuatan, pemprosesan, Makanan kita pun yg sediakan banyak oleh bukan islam. bila didakwa ada yg tidak halal, kita marah, sedangkan kita sedang gila merancang 'bersih'.. yang akhirnya akan bersih ialah generasi kita,

    mereka 'membersihkan' peluang kuasa kerja/kerjaya, membersihkan peluang perniagaan, membersihkan hartanah diseluruh Malay-sia, baik rumah baik tanah. membersihkan hak. yg kita gadaikan demi kepuasan bersuara..

    oh juga bukan salah mereka. Mereka hanya ambil peluang, itu lumrah hidup, sunnatullah, siapa cepat dia punyalah, sebab kita yg lepaskan, yang kita kosongkan kerana sibuk merancang dan merangka dimana dan bagaimana berhimpun dan melaung2kan BERSIH yg manfaatnya jelas bukan utk MALAY dan ia SIA sia.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...