Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, April 13, 2012

ANUWAR AKAN BERSUMPAH LAKNAT BAGI MEMBUKTIKAN KEBENARAN DESAKAN DARI PAS TERENGGANU.. ADAKAH MB TERENGGANU AKAN SUMPAH LAKNAT!!!!

ANUWAR BERSUMPAH LAKNAT!!!


Sebelum ini, PKR tuduh PAS Terengganu edar VCD Video Seks Si Ketua Penipu membuktikan bahawa mereka sudah mula menolak dia sebagai pemimpin.

Tapi, semua tu dibuat kerana kononnya ada dikalangan ahli PAS yang tidak setuju dengan kenyataan Si Ketua Penipu tu menyokong Keselamatan Israel.

Ada juga yang kata, tindakan PAS terengganu tu sebagai satu langkah membantah tuntutan PKR yang mahu penambahan kerusi dalam Pilihan Raya akan datang.

Maka, adalah wajar bagi ahli PAS Terengganu juga mendesak supaya Si Ketua Penipu tu bersumpah laknat bagi menepis dakwaan yang dia adalah individu dalam video tersebut.

Kalau sebelum ni, PAS kata tak de isu sumpah laknat ni dalam agama Islam. Kalau tak de, menda jadahnya yang Pimpinan PAS Terengganu ni cakapkan?


KUALA TERENGGANU – Pimpinan Pas Terengganu, Datuk Abu Bakar Chik tidak menolak kemungkinan mendesak Menteri Besar, Datuk Seri Ahmad Said melakukan sumpah laknat kerana melabel parti itu sebagai Parti Ajaran Sesat (P:Pas).


Kata beliau, sumpah laknat dalam bentuk ‘mubahalah’ itu perlu dilakukan jika benar semua pihak mahu memastikan kebenaran berhubung dakwaan tersebut. 



“Ini adalah salah satu kemungkinan untuk mengajak Ahmad Said melakukan sumpah laknat. Kita tidak mahu benda ini (tuduhan bahawa Pas ajaran sesat) kerana benda ini berat,” katanya kepada pemberita ketika ditemui di Pejabat Perhubungan Pas Terengganu di sini, semalam.
Adakah PAS melihat tuduhan khalwat dan berzina dengan Chinadoll yang dilemparkan kepada Si Ketua Penipu tu bukan satu tuduhan yang berat?

Padahal, tuduhan dan dakwaan itu bukan sahaja mengaibkan diri dia dan keluarganya. Malah menjatuhkan imej Islam secara tidak lansung.

Tambahan pulak, kenapa dia nak desak Menteri Besar Terengganu buat benda yang memang tak wujud dalam Al - Qur'an dan syariat agama Islam? 

Ke dia ada ajaran lain yang mengatakan sebaliknya? Dia ada ilmu yang lagi tinggi kasyaf dari Si Wali Terompah tu ke? 

Kot kalau MB Terengganu pun boleh didesak sumpah laknat, kenapa pulak dengan Si Ketua Penipu tu tak boleh pulak!!!

Inilah yang orang kata sebagai perjuangan Assobiyah. Kalau dengan orang lain, diorang hentam. Tapi bila kena puak - puak diorang sendiri, buat la hukum yang menghalalkannya.

Tak ke itu Assobiyah namanya? Menegakkan Kebatilan yang dibuat oleh kaum sendiri. Kalau dulu sibuk tuduh orang lain Assobiyah. Sekarang, kan dah kena batang hidung sendiri. Baru Padan Muka!!!
 

3 comments:

  1. Tang orang len, suruh sumpah. Mai tang dia, mengular macam haprak!!! Bangsat jenih ni la yang memalukan dan menjatuhkan maruah ulamak yang benar!!!

    ReplyDelete
  2. Setuju.............

    ReplyDelete
  3. Dia org ni kan semua maksum................

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...