Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, August 15, 2011

Bukti Daripada YB Din Pudu Tentang Umno Sokong Murtad?

Setiap patah yang keluar saja dari mulut khawarij pasti akan ada putar belit,pembohongan dan fitnah.Dah sifat hakiki puak khawarij begitulah mereka menyombong atas kebodohan diri sendiri dengan penuh keangkuhan.


Polimik isu murtad DUMC ,khawarij PAS dilihat keterlaluan membabi buta menghentam Hasan Ali dan pihak JAIS.Seharusnya kitalah yang pertama mempertahankan tindakan JAIS dan Hasan Ali bukan mempersoalkan tindakan mereka.Isu ini merentasi batas politik,ia isu akidah.

Apabila khawarij PAS terjerat,mereka salahkan Umno pula,sedangkan merekalah yang melacurkan agama.Lihat dibawah bagaimana khawarij cuba alihkan isu.

Bolehkah anda percaya kata kata Salahuddin Ayub atau lebih mesra dikenali sebagai Din Pudu?
Din Pudu menuduh Umno menolak undang undang mencegah murtad.Kemudian hujah beliau dijadikan bahan untuk kaum puak khawarij menyalahkan Umno semata mata mahu menutup kegagalan,kelemahan dan kebodohan khawarij PAS sendiri .

Wah,hebat sungguh kaum puak khawarij berhujah ,apa depa ingat semua rakyat bodoh?Apahal nak meminda Perkara 11 Perlembagaan,apa kena mengena enekmen negeri dengan perlembagaan negara? Mana bukti Umno menolak undang undang anti pencegahan murtad?Kalau tak ada bukti jangan bohong kepada rakyat.Ini bulan puasa bang,sudah lah akidah umat Islam pun dilacurkan oleh khawarij ada lagi niat nak bohong pada rakyat.

Din Pudu tak guna kamu jadi Ahli Parlimen tapi perbodohkan rakyat! Sepatutnya Din Pudu tahu bezakan diantara Perkara 11 Perlembagaan Negara dan Enekmen Agama Negeri ,Soal enekmen agama bukan tempatnya di parlimen,sebaliknya dibawah Majlis Agama Islam Negeri,Majlis Agama Islam negeri kuasa mutlaknya dibawah Duli Yang Maha Mulia Raja Raja Melayu,jika ada pindaan harus dibawa ke Majlis Raja Raja. Apa kejadahnya nak dibawa ke parlimen?


Umno tolak undang undang anti murtad? Cuba bagi satu negeri dibawah pemerintahan khawarij yang ada undang undang anti murtad,tak payah cakap negeri lain,kita tengok Kelantan dah 20 tahun khawarij perintah ! TAK ADA! Apa wali selipar buat? Percayalah sampai dia mampos pun dia takkan buat undang undang anti murtad Kelantan.


Undang undang anti murtad hanya ada di Negeri Sembilan,itu pun diperintah oleh KERAJAAN UMNO! Jadi dimana yang dikatakan Umno menolak undang undang anti murtad?


Khawarij PAS kalau bersungguh nak buat undang undang pencegahan,janganlah hangat hangat tahi ayam dan berbohong kepada seluruh umat Islam dinegara ini seperti mana berlakunya terhadap undang undang hudud versi khawarij.Gunalah saluran yang betul,berilah cadangan kepada Majlis Raja Raja Melayu. Di sini kita dah nampak sejauh mana keikhlasan dan kesungguhan kaum puak khawarij dalam memperjuangkan isu Islam.


Anda boleh lihat bagaimana khawarij menghasut penganut Isle PAS supaya membenci saudara seIslam,Mereka mengambarkan orang lain yang bukan PAS seolah membenci dan menolak sesuatu yang mendatangkan kebaikan kepada umat Islam.Mereka gambarkan seolah olah hanya mereka saja yang terbaik walhal merekalah petualang yang melacurkan agama pagi petang siang dan malam.

Pisau kata "Din Pudu dan khawarij sudahlah berbohong, fitnah Umno pulak tu..memang dia tak bersyukur dia kena ingat Puduraya yang baru siap tu pun
kerajaan Umno yang buatkan.."

Filed Under ( , ) by pisau on 15.8.11



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...