Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Thursday, July 21, 2011

PERINGATAN KEPADA ORANG MELAYU :KALAU LETAK ANJING PUN DAP BOLEH MENANG ? SIAPA ANJING YANG DIMAKSUDKAN OLEH DAP.


(Bagi Orang Melayu sedarlah betapa sukarnya Wira melayu yang terdahulu menuntut kemerdekaan . Penuh penderitaan dan keperitan , terlerai nyawa daripada badan. Kemusnahan harta benda dan nyawa kerana satu kemerdekaan setelah lebih 400 tahun dijajah oleh Inggeris. Setelah merdeka 1957 , pendatang asing dari CINA dan INDIA yang dibawa masuk oleh orang Inggeris yang merupakan bukan rakyat bumi tercinta ini diberi kewarganegaraan dengan belas ehsan dan tolak ansur PEMIMPIN MELAYU. Dan sekarang Cina DAP ni dah tak kenang jasa ... DAP MEMANG ANJING)

INI SATU PERINGATAN KEPADA ORANG-ORANG MELAYU BAHAWA DAP CELAKO
(KALAU NIK AZIZ KATA BUKAN AKU KATA) DENGAN ANGKUH DAN BONGKAK MEMPERLEKEHKAN ORANG MELAYU BILA PRU 13 DIADAKAN. CINA BANGSAT INI BEGITU YAKIN AKAN DAPAT MEMERINTAH NEGARA INI DALAM PRU13 NANTI , SEBAB BANGSA MELAYU YANG BODOH TELAH BERPECAH BELAH. MELAYU PAS DAN MELAYU PKR YANG AMAT BANGSAT MENYOKONG DAP ANJING. HATTA, DAP ANJING BEGITU BERANI MENGANJINGKAN ORANG MELAYU. KALAU ANJING BOLEH MENANG DALAM PRU13 MENENTANG MELAYU BN , INI BERMAKSUD MEREKA TELAH MENGUASAI RAMAI ORANG MELAYU IKUT TELUNJUK DAP ... SUDAH PASTI PUAK2 PAS DAN PKR. JIKA TIBA MASA PRU 13, JIKA CALON DAP MENENTANG MELAYU BN MAKA CALON2 DAP ITU ADALAH ANJING KURAP. SIAPA CALON DAP YANG ANJING ITU. SUDAH PASTI CALON PKR DAN PAS... MELAYU PAS DAN MELAYU PKR SEMAKIN BANGANG DAN MACAM BAJINGAN ( LAGU WALI).. TAK FAHAM SAHABAT PELUKKAN TELAH GELAR KAMU ANJING PUN KAMU TAK FAHAM. DAP ANGGAP MELAYU PKR DAN MELAYU PAS MACAM ANJING ..


Siapa Anjing DAP?


Siapa Anjing DAP?

Faham faham je lah apa maksud DAP bila depa sebut " Kalau Letak ANJING Pun DAP Boleh Menang" Anjing mana sebenarnya yang di maksudkan oleh DAP tu? Akhbar yang mengeluarkan kenyataan DAP tersebut KLIK DI SINI

Semua rakyat tahu hari ini DAP amat kuat dan berpengaruh di kalangan pengundi Cina. Pergilah ke mana sahaja pasti bila kita bisik bisik soal politik mereka akan kata DAP banyak Bagus. DAP musti menang dan macam macam lagi.

Gomo yang family sebelah wife merupakan bangsa Cina juga tidak terkecuali bila majority di kalangan mereka menyokong DAP sampaikan sepupu wife yang baru habis sekolah pun kata "DAP is Good for Change the system"

Sistem apa yang mereka kaum Cina maksudkan? Satu benda je yang mereka idamkan iaitu Hak Sama Rata yang mana mereka sudah merasai kuasa apabila kuasa ditangan mereka.

So tak mustahil lah bila DAP kata letak anjing pun mereka boleh menang kerana kita tahu DAP bertanding di kawasan majority pengundi nya adalah bangsa Cina.

Gomo sebenarnya lihat apa yang dikatakan mengenai Anjing dalam konteks ayat disebutkan itu lebih kepada PAS. Semua tahu PAS dilihat semakin lama semakin tunduk kepada tekanan DAP. Apa sahaja yang dibangkitkan PAS akan didiamkan oleh DAP serta merta.

Jadi dalam hal ini Gomo lihat Anjing pada DAP yang sebenarnya adalah PAS iaitu Melayu Islam didalam PAS yang akan bertanding pada PRU13 kelak. Letak sahaja calon PAS or PKR maka unci cina akan memihak kepada Anjing Anjing DAP ini. Ini sudah terbukti pada beberapa pilihanraya kecil yang lalu bila undi cina memihak kepada Pakatan Pembangkang.

Justeru itu kata kata "Letak Anjing Pun DAP Boleh Menang" memang benar sama sekali kerana apabila seorang calon Melayu Islam dari PAS atau PKR bertanding menentang Calon BN dari UMNO maka undi melayu akan berpecah kepada 2. Tetapi undi cina akan solid pergi ke PAS atau PKR dan menjadikan PAS atau PKR Anjing DAP menang dalam pilihanraya tersebut.

Slogan PAS "PAS Ganti UMNO" sebenarnya telah memakan diri bila dilihat lebih berJAYA "DAP Ganti PAS'


Psssttt...Anjing yang akan kekal sebagai anjing sepertimana Anwar Ibrahim Anjing kepada Yahudi


Yang Mana Tuan Yang Mana Anjing?



^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

KALAU LETAK ANJING PUN DAP BOLEH MENANG ?

Nanyang SiangPau 18/7 menyiarkan komen seorang pemimpin bawahan DAP dilaman FB yang parti itu akan menang PRU 13 walaupun ia meletakkan seekor anjing menjadi calon.

Anjing lawan calon Melayu pun boleh menang anjing ? BABI LAH LU DAP !! Begitu hinanya mereka melihat orang Melayu. Semua rakyat Malaysia yang bukan Melayu sedia maklum betapa rendahnya anjing dan babi dimata orang Melayu kebanyakan. Saya tidak dapat menerima anggapan penulis artikel itu yang membawa maksud Dap menganggap begitu mudah untuk menewaskan BN, bila pukimak itu menggunakan contoh anjing, ia membawa maksud yang lebih besar. Ia adalah satu bentuk manifestasi kebencian pemimpin Dap ( mungkin ahli-ahli Dap juga ) terhadap orang Melayu, begitu rendahnya pandangan Dap terhadap orang Melayu. Begitu hinanya orang Melayu dimata Dap. Anjing ? Kalau isu ini melibatkan orang Melayu yang menghina cina dengan perkataan yang hina, pasti melalak pemimpin Dap dan mereka pasti akan menuntut keadilan, menuntut sipenulis memohon maaf, menuntut seluruh kabinet menyatakan pendirian terhadap isu ini. Inilah dia produk sekolah cina yang mereka bangga-banggakan itu . Langsung tidak ada sedikitpun perasaan hormat antara kaum. Hidup membesar dalam satu kelompok kaum, bertutur hanya dalam bahasa cina dan langsung tidak mahu bergaul dengan orang Melayu ..... hasilnya - satu produk cina kiasu yang langsung tidak reti adab sopan kaum Melayu, langsung tidak pandai menjaga hati rakyat senegara yang berlainan kaum. Itulah dia mentaliti produk sekolah cina ! Bagaimana mungkin rakyat Malaysia dapat hidup aman dan harmoni jika produk sebegini ramai terdapat dalam masyarakat ?

Saya gesa semua orang Melayu bangkit, dan tuntut pemimpin bawahan Dap ini supaya tampil meminta maaf kepada seluruh rakyat Malaysia dan menarik balik kata-katanya. Dan kita tuntut semua pemimpin Dap supaya menyatakan pendirian mereka terhadap kenyataan pemimpin bawahan mereka itu !

Kita kena ajar semua pemimpin dan ahli Dap akan cara adab tatatertib ketika berucap di negara Tanah Melayu ini. Gunakan peluang yang datang ini, ajar mereka supaya mereka tahu tinggi rendahnya langit dibumi ini.

Anjing ? ? Rakyat akan lebih rela pilih anjing dari pemimpin Melayu ? SIAPA PEMIMPIN BAWAHAN DAP ITU ? Ayuh kita hentam cukup-cukup ! Tidak ada isu kecil atau besar dalam politik, kita yang tentukan saiznya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...