Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, July 9, 2011

DAP DAN MELAYU YANG SOKONG BERSIH MEMANG CELAKA : DAP hantar SMS kepada ahlinya tidak menyertai BERSIH2.0 Posted at July 9, 2011 // Uncategorized DAP

DAP hantar SMS kepada ahlinya tidak menyertai BERSIH2.0

DAP tergesa-gesa menghantar SMS kepada ahlinya supaya tidak menyertai BERSIH2.0 , agenda mereka mahu kita orang melayu bergaduh sesama melayu . Mahukah negara kita yang aman damai ini menjadi kucar kacir disebabkan agenda politik mereka(cina DAP). Orang Melayu pada hari ini jangan menjadi tidak cerdik dengan menyertai perhimpunan haram tetapi mereka(DAP) tidak mahu ahlinya menyertai.

Gambar yang dipetik daripada blog saudari PadiJantan disini

Yang hairannya , MP PKR cina Tian Chua menyeru kepada semua(orang melayu) menyertai, betul apa yang dikatakan oleh papagomo (PSSttt .. HH x follow tweets tian chua ni so tidak boleh buat screenshot) , Boleh baca disini

ay, July 9, 2011

Malam tadi :

1-Lim Guan Eng mengarahkan ahli DAP dan org Cina (dlm bahasa Cina) supaya jgn menyertai perarakan BERSIH dan biarkan org Melayu bertempur sesama sendiri.


2-Dlm Twitter Tian Chua : dia menyeru org ramai (Melayu la tu) supaya turun beramai2 dan jgn lari drp perhimpunan wp dihalang pihak polis
3-Siapa yg bijak memecah-belahkan kita?


Hebat mereka nampaknya! Memang cukup hebat jika di lihat dari sms yang mereka sesama mereka hantar tersebut! Biar Melayu bergaduh biar Cina selamat! Yang rugi adalah Melayu!


Gomo nak maklumkan kepada Cina DAP Bukit Bintang agar siap sedia di Bukit Bintang hari ini kerana kami PATRIOT akan masuk ke dalam kawasan DAP Bangsat jam 1 tengahari! Kami masuk Kami Lawan!

Buat seluruh Rakyat Malaysia yang terpanggil untuk berjuang bersama PATRIOT di harap dapat hadir di Bukit Bintang jam 12.30 Tengahari Hari ini dan kita akan siap sedia dengan sebarang kemungkinan yang berlaku!

Nak sampaikan mesej kepada Kaum Cina DAP agar mengingati sejarah 13 Mei di mana Ramai yang Di Cincang Cincang oleh kami orang Melayu! Ingin sekali lagi Tragedi tersebut Berulang?

Anytime Wahai DAP Bangsat!!!!


SEMBOYAN TELAH BERBUNYI

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...