Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Tuesday, May 15, 2018

Mengejutkan! Video ditujukan untuk Tun M dan Pakatan Harapan dari seora...


 
Published on May 13, 2018

Mengejutkan!
Video ditujukan untuk Tun M dan Pakatan Harapan dari seorang wanita yang bernama Lily yang berasal dari Sarawak, berdarah kacukan Melanau, Cina dan Belanda. Dia mendakwa merupakan pelarian Malaysia yang terlibat dengan isu penyeludupan manusia. Dia cuba dijual dengan harga SGD30,000, ditukar identiti, dipukul dan cubaan dibunuh oleh polis Johor yang korupsi, sehingga terpaksa lari ke Eropah demi menyelamatkan nyawanya pada tahun 2011. Dia merayu bantuan dan menyatakan hasratnya untuk pulang ke tanah air selepas gagal mendapat bantuan Kedutaan Malaysia di Eropah.

Macam - macam ikan timbul !
Perkara ini telah sampai ke pihak Imigresen Malaysia dan menurut kata Ketua Pengarah Jabatan Imigresen Malaysia, Datuk Seri Mustafar Ali, pihaknya sedang meneliti kes tersebut. Biar imigresen sahaja siasat.

Dari apa yang kami lihat, terdapat 6 video dari channel yang sama meminta bantuan : 'SOS message to Dr Tun Mahathir this is my serious message. To any Malaysians please help me get in touch with politicians of the Pakatan Harapan. I am Lily a Malaysian Refugee & victim of police corruption & human trafficking. I had to flee to Europe as they tried to sell me into slavery in Malaysia JB. I just want to go home to Malaysia. Dear channel person or You tuber please allow me to post my SOS for help to the Pakatan Harapan & Dr Tun Mahathir. Thank you.'

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...