Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Sunday, April 15, 2012

RAJA DEMO ADAM ADLI .. APA KATA BUAT CARA INI UNTUK MENARIK MINAT MENGUNDI .. ATAU NURUL IZZAH SENDIRI .(Pics 16sx & Video)

.Perlukah Kita Gunakan Cara Ini Di Malaysia Untuk Menarik Minat Orang Mengundi? (Pics 16sx & Video)

*Selangor banyak sampah tak berkutip. Sampai masuk dalam longkang, akhir menyebabkan banjir. Lebih baik BERSIHKAN SELANGOR dari menyemak Buat demo kat KL. pesanan untuk Adam Adli Laknat dan Nurul Izzah anak kepada papa china doll

Malu apabila melihat tindak-tanduk melampau samseng-samseng yang mengaku siswa dan pelajar seperti di dalam video di bawah :

 
Video : Kelakuan melampau dan kurang ajar samseng yang mengaku pelajar.

Kita tentu terfikir, apakah emak bapa samseng-samseng di atas tidak cukup memberi kasih sayang dan ajar kepada mereka?

Apakah mereka itu terlalu bodoh dan rendah IQ sehingga sanggup melakukan sesuatu yang sangat melampau dan di luar batasan orang timur ?


BERITA PANAS LAGI BENAR.  

Menurut info yang pu3 perolehi pagi ini, seorang sahabat pu3 memaklumkan salah seorang peserta demo @ pelajar bangang yang ikut serta mengeluh kena tipu oleh si mahasewel adam adli ni. Mereka dijanjikan bayaran upah sebanyak RM1000 untuk menyertai demo di Sogo. Malangnya yang mereka terima hanya RM100 sahaja. Eh mana baki RM900 yer ? Padan muka budak tu. elok juga terasa kena tipu. balasan dunia tu dik, menipu emak bapa pergi belajar tahu tahunya join demo!!

Banyak duit Adam Adli ni, mana dia dapat duit tu  ? Kalau emak bapa dia yang taja, banyak juga duit merek sebagai pernah beruga di KTM? aloooo mahasewel Tony Pua n N_Izzah ker banker awak ? kata demo ini tidak melibatkan politik tapi duit upah tu siapa beri. kalau benar 300 orang turut serta .. 300 x RM100 = RM30,000!!!! andai benar peruntukan seorang RM1000 x 300 = RM300,000!!! adam adli ambik pula RM900 x 300 = RM270,000!!! amboi banyak duit tol dik oi! tu bau jadi barua belum jadi ketua tu dah pandai makan bahagian orang! Tu kalau yuran pengajian .. dh boleh cover sampai PhD tu dik oi!!!

wahhhh.. anak ikan Anwar ni dah jadi anaconda! habis dimaknnya anak berudu dok bontot dia . Baka Anwar dah menyular dalam diri dia dah. Eloklah , semakin ramai anak berudu join, semakin kaya budak ni. Pokcik Kayo tu!!!!!!!
Apakah cara terbaik untuk membuatkan orang ramai mengundi pada PRU?
Lancarkan video klip Undilah & Marilah Mengundi nyanyian Roy?
Buat fatwa tak mengundi masuk neraka?
Lancarkan demo jalanan dan kutuk kerajaan yang ada sekarang kononnya semua tak betul?
Tapi tidak di Korea!


Tapi tidak di Korea!






Di Korea seorang wanita bernama Nancy Lang melakukan sesuatu yang unik bagi menarik orang ramai untuk mengundi di dalam PRU Korea Selatan baru-baru ini.
Beliau berjalan sekitar Seoul hanya dengan berbikini! Aku harap ada awek hot di Malaysia akan lakukan benda yang sama. kerana saya yakin taktik ini lebih MENARIK minat mengundi daripada beberapa taktik lama yang aku telah nyatakan dalam perenggan pertama tadi!


1 comment:

  1. Salam perjuangan,

    mohon dipautkan blog saya di blog ini riziqin.blogspot.com saya dah berbuat demikian. terima kasih ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...