Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Wednesday, July 13, 2011

DEWAN PEMUDA PAS PULAK NAIK TOCANG..

DEWAN PEMUDA PAS PULAK NAIK TOCANG..

Kali ini Dewan Pemuda Pas pula beredia untuk menggerakkan Bershih 3.0. Awat dengan Bersih 2.0 tak jalan kaa??? kali ini kalau Bershit 3.0 diadakan berapa banyak duit yang puok-uok fuckatan rakyat nak tabur kepada setiap penyokong yang bakal turut serta ? RM 200 ..atau RM500 seorang ?


Wahai rakyat malaysia ... fikirlah sebaik-baiknya ini semua agenda gila.. yang bodoh setolol tololnya oleh penganjur dan kumpulan tertentu.. Ternyata Pas telah berjaya di anjingkan demi untuk menekan dan mengugat kestabilan keselamatan dan politik negara. Kenapa kita mahu jadi sebegini bahlol..untuk turut serta..


Jika kita mengambil langkah sebegini ..umpama kita telah menghancurkan seluruh kemajuan dan kemakmuran yang dicapai sejak kemerdekaan.. Puok-puok yang menentang kerajaan hanya melihat dan bertujuan untuk menjatuhkan kerajaan atas alasan kerajaan pemerintah zalim.. tanpa memikirkan langsung soal perancangan untuk membangunkan negara dan memajukan rakyat Malaysia...


Golongan komunis dan chauvinist pula tidak lain dan tidak bukan cuba melemahkan kekuatan politik bangsa melayu dan bertujuan untuk merampas pemerintahan dan Malaysia. Sebab itu kalau dilihat dari segi persamaan... ketiga-tiga parti lancau ini tidak mempunyai matlamat yang sama...tetapi mempunyai satu tujuan iaitu mahu menjahanamkan pemerintahan kerajaan BN.


Jika mereka berjaya merencanakan tugasan seperti yang dirancang dan andaikata ianya berjaya..akan bertambah huru haralah negara apabila ketiga-tiga parti pokemon ini akan berlaga angin dan berebut-rebut untuk membahagikan harta rampasan perang.


Jika dinilai dan di perhalusi sifat dan perangai mereka yang menentang kerajaan ini kesemuanya adalah rakyat malaysia yang tidak bersyukur dan berterimakasih kepada kerajaan pemerintah.. kebajikan dan kemakmuran yang di kecapi langsung tidak di hargai...seolah-olah mereka ini tidak ubah seperti individu-individu yang kecewa dan gagal dalam hidup yang akhirnya menyalahkan kerajaan atas kesilapan dan salah mereka sendiri.
Kerajaan Pemerintah jangan melakukan kesilapan lagi... terutama kepada Kementerian Dalam Negeri... Jangan lembik dan sekadar amaran..demi amaran..dalam membuat sebarang keputusan.. kali ini jika terbukti ada provokasi dan rancangan untuk meneruskan perhimpunan haram seperti Beshit 2.0... buat terus tangkapan dan ISA kan kesemua mereka yang mengkhianati negara.


Pihak kerajaan juga perlu proaktif didalam memajukan ekonomi dan kepentingan rakyat... UmnoBN perlu lebih bekerja kuat untuk menyelesaikan masalah-masalah kawasan dan memperkukuhkan parti..
Gerakkan cawangan-cawangan untuk bersama dengan rakyat... Kukuhkan Bahagian dan perbanyakkan program-program kemasyarakatan supaya keyakinan rakyat kembali kepada Umno dan BN..


Dalam erti kata mudah..jagalah Bahagian dan Cawangan masing-masing..Jangan sibuk hal Bahagian dan Cawangan orang lain... cawangan serta bahagian sendiri tunggang langgang. Kalau ditegur terimalah dengan positif... bukan nampak salah kawasan orang lain..kawasan sendiri macam hampasss!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...