Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, June 13, 2011

Kelab Taat Suami Anutan Iblis Syaitan




1- INI kes berat dan sesat, yang perlu pihak berkuasa bertindak segera. Kisahnya, isteri pengasas Al Arqam Ashaari Muhammad, Khadijah Aam mendakwa suaminya tidak mati sebaliknya ghaib dan bergabung dengan Rasulullah SAW dan Imam Mahdi bagi mengerakkan aktiviti dan program kumpulan tersebut.


2- Menurut Khadijah atau dipanggil Bonda Ummu Jah, Ashaari atau lebih dikenali dengan nama Abuya yang meninggal dunia pada 13 Mei tahun lalu akibat jangkitan paru-paru tidak mati sebaliknya hanya ghaib sahaja dan akan menjelma semula “sedikit masa lagi”.


3- Sila baca dan dengar video dengan fikiran terbuka supaya tidak terpesong dengan Al-Arqam.

Naib Presiden kelab itu ialah Dr Rohaya Mohamad, isteri kepada Fakhrul Razi, anak sulung Abuya.

Kelab itu bikin heboh ‘satu Malaya’ kerana dakwa isteri patut jadi macam pelacur melayan lelaki melayan suami agar suami tidak mencari pelacur lain.

Beralik kepada kisah Ummu Jah, menurut beliau, sebelum Abuya pergi ke alam ghaib (mati), Abuya telah mengajar beliau cara-cara untuk berkomunikasi dengan Nabi Muhamad SAW.

“Caranya diberi salam kepada baginda Rasul macam dalam sembahyang, dalam tahiyyat ” Assalamualaika ya ayyuhannabiyyu “.

"Maka dengan izin Allah, Rasulullah hadir dalam bentuk cahaya. Jadi saya pun berdialog dengan hati ke hati dengannya, dan itu BUKAN SYAITAN!” katanya dalam temubual dalam video sepanjang 51 minit dan 33 saat itu yang dirakam di Mekah pada bulan Mac lalu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...