Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, April 15, 2013

PAS HARUS MENERIMA MUSIBAH KERANA MENGHINA RASULULLAH S.A.W DENGAN HATI TERBUKA DAN BERTAUBAT



Rasulullah SAW adalah kekasih Allah SWT. Baginda bukan hanya seorang MAMAT di kampung-kampung. Baginda telah dimuliakan semenjak di Luh Mahfuz lagi.
Api Majusi yang menyala selama beratus-ratus tahun terpadam di saat kelahiran Baginda. Tentera Abrahah ditewaskan oleh burung Ababil yang membawa batu neraka. Muhammad Bin Abdullah adalah Rasul Ulul Azmi.
Bukan menjadi satu perkara yang sia-sia jika kita meraikan hari Maulud Baginda. Allah SWT telah mengarahkan Jibrail untuk mensucikan hati Baginda ketika masih kanak-kanak lagi. Baginda pernah membelah bulan kepada dua, dan mencantumkannya kembali. Itulah antara mukjizat kurniaan Allah SWT kepada Baginda selain mukjizat agung iaitu Al-Quran-ul-Qareem. Apakah PAS mahu menanti BULAN mereka pula dibelah oleh Allah SWT untuk mereka sedar kesalahan sendiri?!!
Jika PAS berani menggunakan nama Baginda untuk menyelamatkan rakan sepakatan yang tersepit kerana skandal seks, pastinya Allah SWT akan memelihara Baginda daripada sifat keji manusia dan musuh-musuh Islam. Jadi, tolong jangan samakan Baginda dengan manusia keji yang dahagakan kuasa dan kedudukan dan tercemar dalam 1001 skandal seks! Bermuhasabahlah kenapa Allah SWT membuka aib-aib pemimpin kamu!
Kami menuntut agar PAS bertaubat nasuha. Tinggalkanlah sifat JUMUD dan assobiyah yang begitu menebal dalam diri mereka. Berani kerana benar, takut kerana salah. Tinggalkan perjuangan kamu yang sia-sia. Ini baru sedikit. Apakah mereka mahu menyaksikan BALA yang lebih hebat daripada Allah SWT untuk terbuka hati ke arah pintu TAUBAT?!! Bertaqwalah kepada ALLAH SWT wahai PAS!!!

DETIK-DETIK SEBELUM VIDEO DATUK M DISEBARKAN

PANAS BARAN ADALAH SIFAT IBLIS
Ramai orang melihat video Datuk M itu kerana Dendam Kesumat dan Hasad Dengki Datuk Kamarudin Jaafar (barua Anwar dalam PAS) kerana Datuk M mencuri jawatan Setiausaha Agung PAS daripada datuk Kamarudin Jaafar! Terpulang kepada anda menilai perkara ini, kerana kami mengetahui maklumat dalaman bahawa video itu sudah lama disimpan, sebelum Datuk M menjadi Setiausaha Agung PAS lagi.

Apapun fikiran anda, perkara sudah terjadi, orang negeri sembilan kata "tak dapek nak menulung".

Isu yang anda kena fikirkaan ialah KENAPA edaran paling rancak di kawasan Dewan Undangan Negeri N02 Kota Putera, Besut?

Rupa-rupanya ada masalah Perebutan Kerusi! Seperti yang diketahui, Dewan Undangan Negeri Kota Putera, Besut adalah DUN Tradisi PKR sejak 1999 hingga 2008.

Tetapi Mustapha Ali dengan Angkuhnya, dengan Egonya, dengan Sombongnya, dengan Sikap Panas Barannya..telah menukar dan memberikan kepada PAS dalam PRU13 ini dengan calonnya dikatakan Ustaz Adam (itu pun Ustaz Adam ini memiliki 2 Isteri).

Akibat rasa tidak puas hati, geng-geng PKR di bawah pimpinan Dr. Sazali memainkan peranan membalas dendam kepada Mustapha Ali. Ianya juga luka lama berdarah kembali bilamana bos mereka Datuk Kamarudin Jaafar dipecat sebagai Setiausaha Agung PAS.

Walau apa pun yang sudah berlaku dan menjadi hidangan halwa anda semua, Haji Hadi Awang telah pun mengeluarkan satu Fatwa berbunyi, "Islam Membenarkan Dedah Aib Pemimpin"..kamu sudah lupakah? 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...