Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, April 15, 2013

AHLI PAS SANJUNG PENZINA TAPI BANGSA EROPAH KUTUK PENZINA SEBAGAI PEMIMPIN

Bila Penzina Jadi Pemimpin [Video]

Video penjelasan bila zina jadi perkara biasa sehinggakan ada yang sanggup mengankat seorang penzina menjadi pemimpin mereka! Sehinggakan ada yang menggunakan dalil "seorang penzina itu selepas dia berzina, beliau masih islam" jika pemikiran manusia seperti ini agaknya bagaimana seorang penzina untuk dijadikan contoh untuk generasi masa depan?!

Tapi , ahli PAS dan ahli PKR sanjung sangat pemimpin diragui maruah dan moral diri.

PEMIMPIN RAKUS SEKS PR BERKUASA..!!?



Misal kata Pakatan PR diberi mandat berkuasa akan datang, maka rakyat sendiri seperti mengizinkan kelakuan buruk mereka lebih berleluasa dan menjadi-jadi akan datang.



Walaupun sekarang pelbagai pembongkaran dibuat untuk membuka mata rakyat yang masih tidak mengenali perangai dan sikap buruk pemimpin pujaan mereka, akan tetapi mereka2 ini seakan tidak sedar diri lagi mengatakan tidak dengan sewenang-wenangnya.



Jangan dibiarkan pemimpin-pemimpin rakus dengan perangai sebegini dibiarkan berleluasa...!!!



Kelak akan memakan diri sendiri, dari mempercayai kata-kata dusta untuk menutup kelakuan sumbang haram mereka menjalinkan hubungan sulit dengan isteri orang, anak orang, sejenis dan banyak lagi.



Jika benarlah satu hari nanti pemimpin-pemimpin rakus seks ini berkuasa, misal kata terdapat video mereka2 ini didapati melakukan seks dengan bini anda ataupun anak2 anda, mahupun keluarga anda yang terlibat...bagaimana..??



Mahukah perkara sebegini terjadi pada keluarga anda semua..???



Tepuk dada, tanyalah selera anda sendiri apa sebenar yang anda semua mahukan..!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...