Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Sunday, February 17, 2013

Kerjasama PAS Bersama PAKATAN RAKYAT semakin Memecah-belahkan Umat Islam..

Terbukti : Haji Hadi Akui Kerjasama PAS Bersama PAKATAN RAKYAT Hanya Berasaskan KEUNTUNGAN?!!!

Semuanya semakin jelas.


Hadi Awang hari ini mengakui bahawa kerjasama di antara PAS bersama Pakatan Rakyat sememangnya berasaskan keuntungan. 

Mudir Pondok Saa'adah Ad-Dhaghari, Geting, Ustaz Zainal Abidin Awang menyeru semua pihak menyokong sepenuhnya usah-usaha ke arah perpaduan umat Islam di negara ini.

Pada masa yang sama, beliau kesal seruan perpaduan umat Islam selaras perintah Allah S.W.T. tidak diendahkan, malah ditolak sesetengah yang melaungkan slogan Islam.

Beliau berkata, memandangkan kedudukan Melayu dan umat Islam hari ini, langkah ke arah berkenaan amat perlu untuk meninggikan syiar dan mempertahankan kedaulatan Islam.


Namun begitu, kenyataan yang dikeluarkan Hadi itu sedikit mengelirukan admin, beliau dipetik berkata penyatuan mereka di dalam Pakatan Rakyat dilakukan semata untuk menguntungkan melayu dan islam itu sendiri.

Persoalannya benarkah penyatuan PAS bersama Pakatan Rakyat membawa keuntungan kepada orang melayu dan umat islam dinegara ini?

UCAPAN DATO' SERI TUAN GURU HAJI ABDUL HADI AWANG DALAM MAJLIS PERASMIAN HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT PAS GAMTI UMNO (PGU) 7.0 DI KG. BANGGOL PERADONG, KUALA NERUS , TERENGGANU PADA 16 FEBRUARI 2013
Kalau melihat PAS sekarang sudah amat tertekannya kerana semakin ramai ahlinya meninggalkan PAS secara berperingkat peringkat...inilah Presiden buat kenyataan begini...Sebelum pada ini PAS mana berani menyebut tentang nasib orang melayu?Ini buka direka reka ....opppp video itu besi...kah kah kah 

Sekiranya PAS ikhlas mahu memastikan orang melayu dan umat islam meraih keuntungan di dalam politik, admin melihat mereka perlu untuk bersatu dengan UMNO berbanding Pakatan Rakyat yang dilihat lebih rasis dan sering mahu memenangkan penganut kristian.
Sekiranya benar mereka turut memperjuangkan melayu dan islam, maka apa yang paparkan melalui video di bawah ini adalah 100% tidak tepat dan mempunyai unsur fitnah. Admin cadangkan agar kepimpinan PAS mengambil tindakan saman sekiranya apa yang didedahkannya tidak benar.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...