Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Tuesday, September 20, 2011

MALU ! Akhirnya Calon Ketua Negara Mengaku Keburukkan Moral & Syahwat Beliau!


Dominique Strauss-Kahn merupakan bekas ketua kepada International Monetary Fund (IMF), satu organisasi yang terkenal meliwat negara-negara miskin yang mengalami kesulitan kewangan.

Beliau di dakwa berbogel dan memaksa seorang pembantu rumah melakukan perkara yang sama seperti Monica Lowensky lakukan beberapa kali kepada Bill Clinton sekitar tahun 1995 - 1998. Begitu juga dengan cubaan merogol pekerja hotel di New York.

Strauss-kahn pernah dikaitkan dengan Anwar Ibrahim oleh portal antarabangsa. Kedua-dua mereka mempunyai cita-cita untuk menjadi pemimpin tertinggi negara dan berkongsi masaalah keruntuhan moral.


MiM setuju dengan artikel The New Ledger yang menulis, jika dakwaan ke atas Srauss-Kahn dan Anwar Ibrahim benar, kedua-dua mereka adalah binatang dan akan jatuh hancur meniti usia yang semakin lanjut!

Di antara artikel The New Ledger :-
In a sense, Strauss Kahn’s play is merely racing ahead to the point in the plot at which Anwar’s now sits. Both men have been charged with forced sodomy. Both men are trying to judo away apparent DNA matches.

Both men, neither young, face the effective ends of their political careers if convicted, losing their last chances at the jobs for which they have worked literally for decades. Both men would fall before even reaching the summits of their careers.

And if the allegations are true, both men are animals who deserve every last minute of what’s coming to them.

Yang membezakan di antara kedua-dua ahli politik tersebut, Dominique Strauss- Kahn telah mengakui skandal seks dengan seorang pekerja hotel di New York merupakan satu 'kesilapan moral'. Beliau telah membuat kenyataan itu kelmarin.

Beliau juga mengaku telah mengecewakan isterinya dan peluang beliau sudah pasti hancur jika masih berdegil turut serta di dalam pilihan raya Presiden Perancis.


Beliau dilihat sangat kesal ketika ditanya berhubung apa yang berlaku di bilik hotel Manhattan pada 14 Mei lalu sebelum penahanannya mengenai dakwaan serangan seksual terhadap Nafissatou Diallo, pekerja hotel tersebut sebagai satu kesilapan moral dan perkara yang amat dikesalinya.

Dan seperti kes liwat Anwar Ibrahim, Strauss-Kahn mendakwa bahawa penyiasat tidak menemui sebarang luka dan tanda keganasan di badan wanita itu.


Tetapi Strauss-Kahn mengaku kesilapan beliau tidak seperti Anwar Ibrahim.

Realitinya, Anwar Ibrshim sudah putus akal dek pendedahan keburukkan moral beliau. Sekarang, Anwar tidak mahu melayan sebarang dakwaan atau tuduhan mengenai isu moral.

" Saya dah kata tak mahu layan. Kalau isu ini isu moral, soal judi, maksiat arak, kezaliman, fitnah atau mengaibkan orang...saya tak akan layan atau jawab," katanya.

Inilah jawapan seorang yang sudah putus harapan dan tidak mampu lagi untuk mempertahankan pembohongan sendiri. Dalam isu ini, MiM pasti Wan Azizah juga sangat kecewa dan turut mencari baju dan seluar Anwar Ibrahim seperti yang dipaparkan di dalam video terbaru tersebut.

Segalanya ada, kenderaan 4WD berwarna putih, baju, seluar dan selipar yang Anwar gunakan. Yang tiada ialah jam Omega yang jelas tidak dipakai semasa Anwar Ibrahim turun daripada lif setelah aksi ranjang dengan China Doll tersebut.


Kelakuan Anwar Ibrahim yang enggan mempertahankan diri beliau juga mungkin disebabkan oleh aksi video bertarikh 12 - 13 Januari 2011. Jika beliau tidak melatah melenting, beliau mungkin beranggapan video tersebut tidak akan didedahkan.

Kali ini Anwar Ibrahim tersilap besar! Video tetap akan didedahkan dan tidak perlulah Rafizi Ramli, pengarah strategi PKR merangkap jambu Anwar cuba untuk membersihkan track Anwar Ibrahim ketika tarikh tersebut.

MiM sudah simpan semuanya!

So, Rafizi Ramli.... We'll londeh you again this time! Itu pun kalau jambu Anwar itu tidak belajar daripada kesilapan besar beliau sebelum ini!



http://novandri.blogspot.com/2011/09/malu-akhirnya-calon-ketua-negara

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...