Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, January 11, 2013

MAT SABU : Lokasi Terakhir Himpunan Kebangkitan Rakyat Diumumkan Esok

360
Himpunan Kebangkitan Rakyat 02
PETALING JAYA, 8 JAN: Lokasi terakhir Himpunan Kebangkitan Rakyat (HKR) Sabtu ini akan ditentukan esok petang sekiranya pihak pengurusan Stadium Merdeka masih tidak memberikan sebarang maklum balas.
Pengerusi Jawatankuasa HKR, Mohammad Sabu berkata, pihaknya turut akan berbincang dengan Ketua Polis Negara bagi menerangkan perancangan himpunan bagi memastikan ianya berlangsung secara aman.
“Setakat ini pihak stadium masih belum menyatakan ya atau tidak.
“Esok pada jam 4.00 petang kita akan memberikan maklumat terakhir lokasi himpunan,” katanya di sidang media di Ibu Pejabat PKR.
Turut hadir sama Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim, Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan Ketua Parlimen DAP, Lim Kit Siang.
Sementara itu, Anwar menggesa semua penyokong dan ahli Pakatan Rakyat hadir pada himpunan yang akan diadakan pada Sabtu, 12 Januari ini.
Jelasnya pimpinan Pakatan Rakyat menyokong penuh himpunan tersebut dan meminta pihak polis memberikan kerjasama agar ia berlangsung dengan aman.

Kenali   Pengerusi Jawatankuasa HKR, Mohammad Sabu

Mat Sabu, Senator Yusuf Hussain dan beberapa pemimpin pas terlibat songlap wang derma jariah memali


Kenyataan Mat Sabu ‘Allah Untuk Orang Bukan Islam’!!!!...

Kenyataan timbalan presiden PAS, Mohamad Sabu bahawa bukan Islam juga dibenarkan merujuk Tuhan sebagai "Allah" melegakan, selepas kenyataan yang bercanggah dari ketua penerangan parti Islam tersebut."Jaminan timbalan presiden PAS kekal dengan pendiriannya tiga tahun lalu sungguh melegakan. Kami menghormati pendirian konsistennya, dan mengagumi keberaniannya dan mengalu-alukan beliau sebagai rakan kebenaran yang ikhlas," kata Uskup Paul Tan yang dilaporkan kepada sebuah portal berita, sehari selepas Mohamad menerangkan pendirian parti.

Pemimpin PAS yang dikenali sebagai Mat Sabu, berkata: "Presiden PAS telah memberi kenyataan pada 2010 untuk tidak melarang agama lain selain Islam untuk menggunakan nama 'Allah'. PAS masih kekal dengan pendirian itu."
  
Adakah Abe Mat Sabu Tak sedar bahawa akan kekufurannya. Kufur Jika Sokong Guna Kalimah Allah - Dr. Haron Din. 

Dr.Haron Din (Timbalan Murshidul Am PAS) mengemukakan pandangan beliau berkenaan isu penggunaan kalimah Allah. Ikuti pandangan beliau.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...