Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Friday, April 20, 2012

Video Seks HD, Gambar Aksi Seks Dan Adengan Berahi Masih Didalam Simpanan PAPAGOMO. Nurul Izzah usik papagomo kat parlimen dah tak sabar tu... ????



Kadangkala berat untuk Gua dedahkan, kadangkala perit untuk Gua menggalas Amanah yang telah diberikan. Setiap hari berlegar legar dikepala ini untuk didedahkan sahaja apa yang ada didalam simpanan Gua. Tapi kerana Amanah dan tanggungjawap maka Gua biarkan sahaja menanti detik dan ketika ianya patut didedahkan.

Kadangkala ada bahan bahan tersebut dibiarkan begitu sahaja sampaikan isu tersebut sudah lapuk. Ada juga terlepas cakap pada rakan rakan Blog akan apa yang Gua ada didalam simpanan sehinggakan mereka katakan "Keluarkan Sekarang; Kita ajar mereka".

Kalau difikir ada betulnya kenapa perlu kita simpan bahan yang kita ada jika ianya mampu mengongcangkan mereka yang terlibat itu? Terfikir juga kenapa kita nak takut sedangkan pekara tersebut benar dan bukannya satu rekaan ataupun bahan yang palsu?

Tapi tulah bila kita sudah memegang amanah. "Jaga bahan ni elok elok, jangan keluarkan jika tidak membantu" ayat inilah yang Gomo selalu dapat jika menerima bahan panas yang jelek untuk dipertontontan.

Ada sebilangan yang kata Papa Gomo ni Blogger PORNO, Blogger Lucah dan bermacam macam lagi yang dikaitkan dengan SEKS. Emmm memang benar apa yang mereka katakan kerana Blogg Papa Gomo ini tertumpu dengan pendedahan Skandal dan juga Cerita Seks dikalangan pemimpin pembangkang.

Adun Selising PAS Kelantan, Adun Perupok PAS Kelantan semuanya berkaitan isu Seks yang mana bahan bahan tersebut sudah ada didedahkan dan juga masih berada didalam simpanan Gomo. Tindakan yang diambil oleh Adun PAS Selising dan Perupok keatas Papa Gomo?

Mereka setakat ini hanya menyatakan didalam akhbar untuk mengambil tindakan tetapi mereka tidak langsung melakukan sebarang tindakan kerana mereka sendiri tahu bahawa Gomo memang menyimpan bahan bahan tersebut yang jika diheret ke mahkamah maka akan terdedahlah segala galanya yang akan menyebabkan malu besar bukan kepalang buat mereka dna juga keluarga mereka.

Begitu juga dengan video Seks Anwar Ibrahim yang mana aksi Seks Anwar Ibrahim bersama China Doll sudah pun Gomo pertontontan kepada umum. Tetapi ianya belum tamat kerana sambungan adengan Seks Anwar Ibrahim berlanjutan sehingga aksi di Thailand dan beberapa lokasi lain lagi.
 


Begitu juga dengan bahan dari beberapa individu dari dalam PKR,PAS yang Gomo perolehi. Malah bekas mereka yang bersama pembangkang juga turut sama memberikan beberapa bahan untuk dikeluarkan diblog yang mana jika keluar bahan tersebut pastinya akan mengegarkan lagi negara Malaysia ini.

Video adengan berahi Adun PAS Kedah yang cukup terbaik dalam bentuk HD masih disimpan dalam jagaan yang elok oleh Gomo, Beberapa keping gambar aksi seks pemimpin pembangkang dan juga Video adengan manja juga masih tersimpan dengan rapi. Rasa hati hendak dikeluarkan sahaja bahan bahan tersebut tetapi apakan daya masanya belum tiba.

Entahlah, kadang kadang bila difikirkan macam mengaibkan sahaja mereka ini bila kita mendedahkan apa yang kita ada akan penyumbahleweng yang mereka lakukan. Tetapi bila kita fikir balik Fitnah yang mereka ini lemparkan pada pemimpin kita lebih dasyat dan buas sampaikan yang telah meninggal dunia pun turut dikaitkan dalam fitnah mereka.

Mungkin sedikit masa lagi untuk didedahkan apa yang Gomo simpan, mungkin juga Blog ini yang keluarkan ataupun blog rakan rakan Blogger lain. Susah juga bila Gomo sahaja yang disoal siasat tetapi rakan Blogger lain tak kena. He he he.....

Tak mengapalah, kita sama sama tunggu hari yang akan tiba nanti. Apa sahaja kemungkinan akan berlaku. Cuma Gomo nak cakap satu pekara sahaja yang paling penting buat para pembaca.

"Bahan bahan yang Gomo perolehi datangnya dari pihak pembangkang itu sendiri. Peperangan sesama mereka dalam merebut kuasa yang ada menjadikan banyak aksi dan adengan seks dirakam untuk mematikan musuh politik mereka. Anda boleh lihat setakat ini yang mendedahkan itu dan ini adalah mereka yang terdiri daripada Pakatan Pembangkang ataupun bekas Pakatan Pembangkang. Semuanya kerana Kuasa yang menjadi rebutan dan anda pastinya mampu membayangkan bagaimana Jijik nya mereka ini dalam merebut kuasa yang ada sampaikan segalanya dilakukan walaupun sanggup duduk meniarap dibawah katil untuk merakamkan adengan Seks musuh politik mereka"

Psssttt... Beberapa Video Berahi, Beberapa keping gambar....memang tak bermoral mereka ini pemimpin Pembangkang.

nak pendedahan selanjutnya layari di  

4 comments:

  1. good job bro...memang patut kita ajar pemimpin2 celako pembangkang ni..kalau bab mengutuk org lain diaorg memang no. 1 tapi tak sedar diri diorg lagi hina dan keji..

    ReplyDelete
  2. TIBAI....Terbaeekk Individu Bernama Anwar Ibrahim....

    ReplyDelete
  3. tdk mjd kudis bro...sejak thn 98 lg....dah bosan....nk TIBAI ke apa ker...ada aku kesah.......pemimpin sial kerajaan pun 2 x5...jgn ingat diri tu mulia sgt...pandang cermin dan lihat diri sendiri,sempurna ker?...ko org pun manusia biasa spt pembangkang......

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...