Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Saturday, February 4, 2012

SOKONG PAPAGOMO : 20 Juta - tuuuuuu dia????




Hari ini Blogg Papa Gomo mencapai Jumlah Pageview 20 Juta yang mana dibina sejak penghujung 2008 sehingga ke hari ini 4.02.2012 iaitu kira kira 3 tahun lebih. Rangking blogg? no 1 ke no 10 ke semua tu ada turun naiknya. tetapi angka 20 juta Hits ini sekali dalam seumur hidup.

Perjuangan ini dalam dunia Blogg bermula kerana Manusia Dajal bernama Anwar Bin Ibrahim setelah Gomo melihat Video dibawah ini di sebuah Cyber Cafe pada penghujung tahun 2007.



Bertitik tolak dari kesedaran dalam membantu rakyat Malaysia dari ditipu oleh manusia bernama Anwar Ibrahim maka Gomo mengambil inisiatif dengan menjadi pengomen Tegar dalam Blogg Anwar Ibrahim dengan menggunakan TIGER MALAYA pada tahun 2007 sehingga 2008.

Nak bina Blogg tak pandai kerana Gomo buta IT dan yang menjadi perjuangan waktu itu hanyalah sekadar pengkomen tegar Blogg Syaitan bernama Anwar Ibrahim. Namun pada 2008 Gomo berupaya membina Blogg setelah membeli sebuah Buku yang memberikan TIPS cara cara membina Blogg yang pertama. Buku tersebut masih lagi Gomo simpan ke saat ini yang berharga RM 28.00.

Mungkin ada rakan Blogger hari ini diarahkan membina Blogg namun bagi Gomo dan rakan rakan seperjuangan yang ada sejak tahun 2008 seperti GAP,Parpu Kari, RBF Online, Medan Info Kita, Darul Ehsan Today, Wadaat, Apai Ngelai, Sumandak Bayu, Taipingmali, Garamanis, Pisau, Sekupangdua,Panglima Perang Cyber, Bro jinggo, Flying Kick dan ramai lagi bukan dari arahan mana mana pihak. Kami hasil atas perjuangan kami dalam membantu Kerajaan iaitu UMNO.

Tidak kami gunakan nama UMNO dalam perjuangan ini kerana pada kami kebebasan yang ada dalam dunia Blogg mestilah diterjemahkan tampa halangan dan sanggup menempuh rintangan walaupun dihinjak hinjak oleh Blogger Pembangkang.

Blogger pertama yang Gomo kenal adalah Parpu Kari dan boleh Gomo katakan tahun 2008 dan 2009 Gomo dan Parpu Kari berjaya mengucar kacirkan pembangkang dengan menyerang setiap Blogg mereka dalam mempertahankan Kerajaan. Medium utama kami dalam berjuang adalah Blogg Perak Bangkit sewaktu Perak didalam Kerakusan Pakatan DAP,PAS,PKR.

Pernah bergaduh dengan Parpu Kari dan boleh Gomo katakan Seteru pergaduhan antara Gomo dan Parpu Kari memakan masa sekitar 2 tahun yang mana akhirnya Blogger RBF Online menjadi kepada pendamaian kami. Walaupun kami Bergaduh berbeza pendapat kerana isu Ketua Pemuda Khairy Jamaluddin (KJ) Namun tidak pernah sama sekali baik Gomo mahupun Parpu Kari saling menyerang antara satu sama lain didalam Blogg sebaliknya medium lain yang kami gunakan dalam Pertelagahan pendapat.



Hari ini masing masing sudah membesar dan boleh Gomo katakan Blogger yang seangkatan dengan Gomo sewaktu 2008 dimana kami menggotai BLOGGER PEMBELA NEGARA dibawah YDP Panglima Perang Cyber telah berjaya. Berjaya kerana mempunyai pengikut dan pembaca tersendiri dan paling hebat apabila semakin hari semakin baik penulisan kami dalam Blogg.

Hari ini ada juga rakan Blogger yang telah lenyap seperti Blogger Gotahlatun, Yeop Perak, Pas Muda dan lain lain. Turut menjadi kehilangan besar apabila Blogger Yang Gambi kembali ke Ramatullah pada 12 Januari 2011 yang lalu. Al Fatihah......

Adat dalam berpolitik, walaupun kami hanyalah Blogger namun apabila dicampuri oleh orang orang Politik yang berkepentingan ianya sedikit sebanyak mempengaruhi kami sehingga kan waktu ini Gomo boleh katakan Blogger Blogger Pro Kerajaan berpecah belah akibat Percaturan Politik mereka yang berkepentingan untuk mengawal Blogger.

Dulu sewaktu dalam Kumpulan Blogger Pembela Negara kami dilantik oleh YDP Panglima Perang Cyber dengan jawatan yang berbagai bagai. Jawatan yang mana hanya kami syok syok sahaja dan tidak langsung memikirkan Level mana yang tinggi dan level mana yang rendah. Pendek kata Kami didalam BPN utuh bila tiada campurtangan Politik.



Hari ini rakan seangkatan dengan Gomo seperti Parpu Kari, GAP, MIK, Garamanis, RBF Online, Darul Ehsan Today, Sekupangdua,The Flying Kick, dan yang lain masih kekal utuh walaupun banyak pihak cuba memecahbelahkan kami. Namun Memang ada diantara kami yang sealiran pada 2008 kini berpecah kerana mungkin taksub kepada pemimpin seperti Panglima Perang Cyber YDP Blogger Pembela Negara.



Hari ini nama Papa Gomo lebih kehadapan berbanding Blogger Blogger lain yang seangkatan. Papa Gomo lebih mendapat tumpuan kerana banyak mencetuskan isu Kontroversi dalam melanyak PAS, DAP, PKR sehinggakan Blogg Papa Gomo menerima Laporan Polis paling banyak dari pihak Pembangkang.

Kejayaan yang Gomo ada hari ini tidak sesekali mendatangkan perasaan CEMBURU mahupun IRI HATI dari rakan seangkatan Blogger Parpu Kari, MIK, GAP, RBF Online, Flying Kick dan yang lain kerana mereka sedar bahawa mereka juga mempunyai pengikut yang setiap dan dengan Tumpuan keatas Gomo lebih dari pihak Pakatan maka mereka turut sama merasa Bangga kerana siapa sangka Blogger Jalanan seperti kami semua ini mampu Mengoncangkan Arena Politik Tanah air dan mendatangkan Ketakutan buat PAS, DAP dan PKR.

20 Juta Pageview
hari ini dan Gomo mengucapkan Jutaan terima kasih buat sahabat sahabat seperjuangan Blogger, Pembaca dan pembangkang kerana membantu Blogg Papa Gomo menjadi Blogg terkenal waktu ini tidak kira sama ada dikenali melalui Video Lucah Anwar mahupun tidak. Namun pucuk pangkalnya Blogg Papa Gomo ditakuti PEMBANGKANG.

Pau Pau Gomo waktu ini dimainkan oleh rakan rakan Blogger UMNO yang mana melabelkan Gomo kaki Pau. Biarlah apa yang rakan Blogger dari UMNO nak kata kerana Gomo lebih lama makan asam Garam Berblogg dari mereka yang baru muncul hasil dari arahan pemimpin. Apa lah nak dikesah dengan Blogger baru hari ini yang menyerang Gomo kerana Pemimpin Pembangkang pun Gomo tak heran dan tak lali dengan tuduhan demi tuduhan.



Tak Kenal maka Tak cinta, Jika sudah kenal Gomo sepertimana sahabat Nadi Rakyat, Azmy Awang, PAS Beruk, Encik Asam, Jas Salleh, Padi Jantan, Cat Woman dan yang lain mereka akan tahu apa yang Gomo lakukan. Mereka tahu perangai Papa Gomo.

Akhirkata dari Papa Gomo buat semua terutama para Sahabat seangkatan yang kenal dan tahu perjuangan Papa Gomo terima kasih diucapkan. Buat Blogger Blogger Wangsa Maju speerti Gelombang Wangsa Maju, Badut Rakyat, Gelombang Rakyat, Malay Delima, Suara Lensa dan BN4 Wangsa Maju Gomo terima kasih kerana sentiasa bersama Papa Gomo tika dalam saat sukar mahupun senang. Kita semua adalah BROTERHOOD yang susah senang bersama.

Terima kasih buat para pembaca Blogg Papa Gomo kerana angka 20 Juta hari ini dan untuk hadiah buat anda semua akan Gomo berikan dalam sedikit masa lagi. Hadiah yang bermakna dalam kita menyedarkan rakyat yang lain siapa manusia Dajal bernama Anwar Bin Ibrahim.



Kepuasan Paling Besar setakat ini dalam Berblogg apabila Anwar Ibrahim musuh Utama Papa Gomo telah menyebut nama Papa Gomo sepertimana diatas pada tanggal 10 Disember 2011. Memang sudah lama Gomo menantikan si Dajal Anwar Ibrahim menghentam Papa Gomo dan akhirnya termakbul. Cuma sampai kehari ini Gomo masih mengunggu Surat Saman dari Anwar Ibrahim yang entah bila beliau akan sampaikan pada Papa Gomo.

" U Liwat With Me, U Liwat With The Best"

Psssttt.... Tak kenal Gomo secara dekat, jika kenal macam Blogger Wangsa Maju maka anda akan tahu hati budi Blogger bernama Papa Gomo ini


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...