Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Wednesday, February 15, 2012

RAKYAT MALAYSIA TOLAK PKR- Jelas PKR Penyokong Israel Yahudi

Hampir seminggu saya meneliti setiap kata kata dan ayat yang telah dikeluarkan didalam satu twitter yang amat memilukan bagi penganut Agama Islam didalam negara ini. Setiap bait perkataan saya olah dan saya kaji pautannya dengan politik di Malaysia.

Persoalan yang timbul dan saya dapati adakah secara kebetulan atau secara tidak sengaja perkara ini keluar dan mempunyai persamaan dengan apa yang berlaku di Malaysia terutama agenda yang dibawa oleh Anwar Ibrahim melalui PKR?.

Sekarang saya cuba mengolah titik persamaan yang didapati didalam ungkap[an tersebut dengan politik PKR. Adakah ianya secara kebetulan? Kita lihat dulu pristiwa dan tindak balas daripada mereka.

  1. DUMC
  2. MURTAD
  3. HINA AZAN
  4. YAHUDI ISRAEL
  5. IDEOLOGI PKR
  6. PENGIKTIRAFAN ISRAEL SEBAGAI NEGARA SAH

Mari kita kaji sedalam mana yang boleh untuk memberikan bukti bahawa apa yang sedang berlaku didalam negara ini adalah berpunca daripada agenda yahudi Laknatullah yang dibuat melaui proksinya.

Pertamanya sekalai kita harus mengenali siapakah guru anwar Ibrahim> Mari kita mulakan..

Dua orang guru Anwar Ibrahim semasa zaman mudanya iaitu Muhammad Imaduddin Abdulrahim (Bang Imad) dan Nurcholish Madjid (Cak Nur) telah meninggal dunia. Bang Imad meninggal dunia ketika berusia 77 tahun di kediamannya Jalan Bulak Raya Nomor 33, Klender, Jakarta Timur pada 2 Ogos 2008

Manakala Cak Nur pula wafat ketika berusia 66 tahun pada 29 Ogos 2005 di Hospital Pondok Indah, Jakarta Selatan. Kedua-dua mereka ini merupakan aktivis HMI (Himpunan Mahasiswa Islam) dan pengasas ICMI (Ikatan Cendekiawan Muslim Indonesia).

HMI meniru idea pembaharuan Islam yang pernah dilakukan Rifaah Ath Tahtawi (1801-1873), di Turki yang menjadi perintis kepada kejatuhan kerajaan Khalifah Uthmaniah dan membangkitkan pemimpin Islam moden yang dikenali sebagai Mustafa Kamal Ataturk.

Menurut Bang Imad, beliau mengenali Anwar sejak tahun 1967, ketika Anwar mewakili PKPIM menghadiri latihan perkaderan anjuran HMI di Penkalongan, Jawa Tengah.Cak Nur adalah anak murid Fazlur Rahman dari Universiti Chicago, Amerika Syarikat yang membangunkan HMI dengan mempopularkan konsep sekularisasi dan pluralisme.

Saya pasti ramai diantara kita akan menyatakan bahawa butiran ini merupakan satu pembohongan yang nyata daripada UMNO- Oleh yang demikian mari kita lihat apakah yang telah diucapkan oleh Anwar Ibrahim sendiri didalam majalah Tempo di Indonesia:

Anwar sendiri mengakui dilatih HMI ketika menulis di majalah Tempo edisi 14 Julai 2008;

“Maka, ketika Himpunan Mahasiswa Islam yang dipimpin Cak Nur (foto kanan) menyambut saya dan beberapa pemimpin mahasiswa Malaysia di Indonesia, tak ubahnyalah itu laksana menemui kekasih yang belum pernah ditemui. Rekan-rekan HMI, seperti Fahmi Idris, Mar’ie Muhammad, dan Ekky Syahruddin membawa saya, yang ketika itu baru berumur sekitar 20 tahun, menemui Pak Natsir”

Bang Imad menagkui bahawa, semasa menghadiri IIFSO di Jerman pada tahun 1971, Anwar Ibrahim menemuinya meminta pertolongan untuk latihan perkaderan bagi penubuhan sebuah belia Islam yang dikenali sebagai ABIM. Bang Imad berjaya menjadi pensyarah di UTM, beliau mula mengadakan sesi latihan untuk mengkaderkan ABIM mengikut acuan HMI di Indonesia.

Dengan ini amat jelas tanpa ada keraguan bahawa PKR dan Anwar Ibrahim adalah berjuanga berdasarkan fahamana Pluralisme dan juga Liberal sebagai pegangan perjuangan mereka.

Ini adalah kerana kajian menunjukkan bahawa Anuar telah mula berjinak dengan pejuang pejuang Liberalisma & Pluralisma yang bertopengkan Reformasi Agama Islam, sejak menjadi pemimpin pelajar lagi dan akhirnya TERPENGARUH dan nampaknya kini Anuar bukan sahaja menjadi PENGANUT aliran Pluralisma itu tetapi menjadi PEJUANG GIGIH untuk mengembangkannya keseluruh pelusuk dunia. Mak datuk hebatnya.

Perkara ini dapat dilihat dalam isu membenarkan penggunaan kalimah Allah kepada Agama lain. Yang Dipertua PAS Shah Alam, Khalid Samad, di dalam blognya menyatakan sokongan terhadap keputusan membenarkan penggunaan kalimah Allah dalam penerbitan sebuah akhbar mingguan katolik. Menurut beliau, “perkataan Allah bukan milik eksklusif umat Islam sahaja tapi semua manusia”.

Ketua Umum PKR, Anwar Ibrahim, di dalam beberapa sesi ceramah beliau di hadapan penganut ajaran Kristian telah terang-terangan menyokong penggunaan kalimah Allah oleh agama lain.

BACA SELANJUTNYA DI :

Filed under: RAKYAT MALAYSIA TOLAK PKR-Terbukti!!! Memang PKR Penyokong Israel Yahudi

Kalimah Allah Hak Kristian - Anwar



Fatwa Anwar Ibrahim Lawan Datuk Haron Din



"Saya minta maaf jika ucapannya itu disalahfaham" - Tmbalan Mursyidul Am PAS



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...