Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Wednesday, February 8, 2012

CONFIRM Teresa Kok Seorang YAHUDI...

Terkejut aku bila seorang pembaca blog aku suruh aku cek laman web nation master, bila aku baca nahh kau teresa cock, ahli parlimen seputeh, adun kinrara dan juga exco kerajaan negeri selangor itu rupanya seorang cina yahudi, kalau korang tak percaya korang boleh klik link di atas tu.

Aku cukup yakin dengan maklumat yang diberikan oleh laman web itu memandangkan laman web itu bukan berpengkalan di malaysia, untuk kepastian aku cuba pula search di tempat lain, untuk melihat persamaan, maka ada dua persamaan antara laman web nation master dan wikipedia, ialah tarikh lahir teresa, ia sama 31 mac 1964 dan universiti tempat dia belajar.

Beza nation master dan wikipedia ialah, wikipedia tuan punya akaun boleh edit sendiri maklumat peribadinya tapi tidak di laman web nation master, so aku yakin teresa menyembunyikan maklumat sebenar tentang agamanya di wikipedia.

Aku mintak pihak berwajib tolong siasat perkara ini, macam mana yahudi sekor ni boleh jadi exco kerajaan negeri selangor...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...