Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Wednesday, February 22, 2012

Buat Blogger Bertuan Serang Blogger Tak Bertuan.. : Isu VC UiTM, Dato Sahol


Blog Panglima takde ulas satu pun pasal isu VC UiTM Dato Sahol sebab Panglima tak berminat dengan isu beliau. Tapi apa yang buat Panglima terkejut isu Dato Sahol ni membuatkan blogger Pro Kerajaan serang menyerang sesama sendiri sehingga menyentuh hal peribadi.

Jika kita lihat, blogger PapaGomo dan Parpukari hanya buat post pasal Dato Sahol ni selepas laman web pro Pembangkang iaitu Malaysiakini bangkitkannya dulu [Sini] dan blogger PapaGomo serta Parpukari SECARA JELAS dalam post beliau mahukan PENJELASAN dan SIASATAN PENUH berkenaan isu ini [Sini] dan [Sini]. Tetapi kenapa blogger terutama Double Y dan seangkatan dengan beliau menyerang blogger PapaGomo dengan bermacam-macam tuduhan sehingga menyentuh hal peribadi [Sini]..??

Blogger Double Y SECARA JELAS kata blogger PapaGomo macam-macam dalam post beliau (siap kata benda yang takde kaitan dengan isu Dato Sahol) dan ayat yang Panglima tak boleh terima apabila blogger Double Y kata "kini blogger pujaan sesetengah pemimpin UMNO yang hidupnya disara sebuah agensi Kerajaan". Panglima nak tanya blogger Double Y, siapa yang banyak bantu beliau masa beliau mula-mula jadi blogger kalau bukan PapaGomo..?? Macam mana blogger Double Y "ada duit" untuk jadi blogger sepenuh masa sekarang ni kalau bukan "disara" sedangkan dulu blogger Double Y susah selepas berhenti kerja..?? Ini baru sikit Panglima tanya pada blogger Double Y. Panglima tak kata salah kalau para blogger tak setuju antara satu sama lain dalam perjuangan tapi jangan sampai menyerang hal peribadi blogger seangkatan dengan kita hanya ingin tunjuk kononnya kita la POLONG TAK BERTUAN. Silap-silap apa yang kita kata pasal rakan blogger seangkatan dengan kita tu akan digunakan pembangkang 1 hari nanti.

Nasihat Panglima pada blogger Double Y, tak perlu la tulis yang blogger Double Y OK dengan blogger PapaGomo dalam setiap post blogger Double Y kalau begini cara blogger Double Y "membalas" jasa baik blogger PapaGomo. Kalau betul tak setuju dengan apa yang blogger PapaGomo tulis, Panglima rasa blogger Double Y boleh menghubungi blogger PapaGomo, jumpa blogger PapaGomo dan sebagainya. Takkan bila susah baru jumpa rakan seangkatan tetapi bila dah senang terus lupa rakan seangkatan. Jangan mudah jadi KACANG LUPAKAN KULIT.

Panglima Harimau "Teringat kemesraan blogger Double Y dan blogger PapaGomo satu masa dahulu semasa blogger Double Y masih bekerja makan gaji di KL"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...