Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Tuesday, September 27, 2011

ADENGAN SEKS DSI KE 2 PALSU???? EDISI BONGKAR ! Penemuan Twitter & FB - Di Mana Anwar Ibrahim Hilang 17 Jam Pada 12 Januari 2011?


Anda tentu masih ingat isu Anwar Ibrahim 'hilang' 2 jam daripada social networking twitter dan Facebook tatkala video adegan bersama China doll.

Rafizi Ramli, pengarah Strategi PKR yang pada mulanya begitu angkuh memperlekeh-lekehkan bloggers pro-BN kononnya tidak faham dengan waktu DST akhirnya tersembam malu kerana tidak mampu untuk menangkis fakta yang disertakan oleh MiM dan rakan bloggers. KLIK SINI


Anda tentu juga masih ingat video Anwar Ibrahim dan Eskay Abdullah yang masuk dan keluar lif berserta sedikit sedutan video bertarikh 13 Januari 2011 yang didakwa dirakam di Bangkok, Thailand.

Lelaki tersebut di dakwa adalah Anwar Ibrahim dan video tersebut juga merupakan satu adegan lucah yang melibatkan 2 orang wanita dan lelaki tersebut.
Lihat di bawah :-



Video : sinopsis video kedua 18SX


Seperti yang kita ketahui, Anwar Ibrahim adalah pengguna twitter tegar yang sangat kerap bertweet melayan twitter serta forwardkan inti blog dan media yang memihak diri beliau.

Tweet Anwar Ibrahim menggunakan sistem 'Selective Tweets' yang akan forwardkan mesej di dalam twitter secara automatik ke dalam Facebook seseorang.

Yang peculiar nya, seperti isu Anwar hilang 2 jam yang tidak terjawap oleh Anwar dan Rafizi Ramli, MiM mendapati bahawa Anwar Ibrahim juga 'hilang' dari social networking pada 12hb Januari 2011 sehingga ke pagi 13 Januari 2011!

Anwar Ibrahim 'hilang' hampir 17 jam daripada Facebook dan selective tweets!

Dan jika video pertama adalah disekitar Kuala Lumpur, video kedua pula adalah di Bangkok iaitu 1,178 km perjalanan kapalterbang dari Kuala Lumpur! Sudah tentu masa yang di ambil lebih lama.
Rujuk di bawah :-



Pada 13hb Januari, Anwar Ibrahim sekali hilang dari Facebook! Rujuk di bawah :-


Jika merujuk kepada takwim PKR, sidang media PKR hanya di adakan jam 5:30 petang pada 13hb Januari 2011. Rujuk di bawah :-


Maka, soalan mudah,

Di manakah Anwar Ibrahim 'hilang' selama 17 jam pada 12hb Januari dan 3 jam sebelah pagi pada 13hb Januari 2011 dari Facebook dan selective tweets?


MiM bukan menuduh sembarangan tetapi jika Anwar Ibrahim tidak mahu menyembunyikan sesuatu, beliau sepatutnya dapat menjawap persoalan ini dengan mudah.

Banyak lagi penemuan yang telah MiM lakukan tetapi cukuplah dengan soalan mudah ini. Dan tidak perlulah si Rafizi Ramli yang menjadi jurucakap bagi pihak Anwar Ibrahim. Nanti terlondeh 2 kali pula. Malu !

SILA BACA SETERUSNYA DI :-

http://novandri.blogspot.com/2011/09/edisi-bongkar-penemuan-twitter-fb-di.html

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...