Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA
Kempen Boikot Perniagaan Bangsa CINA

Monday, July 4, 2011

JANGAN MENDERHAKA KEPADA DYMM DIPERTUAN AGONG , NANTI RAKYAT SEJATI MARAH.

M. Kula Segaran DAP Arahkan Setiausaha Politik Nya Kecam YDP Agong?

SEBAGAI RAKYAT MALAYSIA KITA SEPATUTNYA MENGHAYATI RUKUN NEGARA YANG MENJADI NADI PEMBENTUKANEGARA MALAYSIA. DENGAN PEMBENTUKAN NEGARA MALAYSIA SELAIN KAUM MELAYU DAN BUMIPUTRA , KAUM LAIN SEPERTI CINA DAN INDIA DIHADIAHKAN KERAKYATAN / KEWARGANEGARAAN. JUSTERU ITU, KITA SEPATUTNYA MENJADI WARGANEGARA YANG BERILMU DAN BERAKHLAK.

RUKUN NEGARA

KEPERCAYAAN KEPADA TUHAN

KESETIAAN KEPADA RAJA DAN NEGARA

KELUHURAN PERLEMBAGAAN

KEDAULATAN UNDANG-UNDANG

KESOPANAN DAN KESUSILAAN

Ini lah anjing PARIA DAP yang biadap dan kurang ajar ke atas Yang di Pertuan Agong bila mengeluarkan kenyataan yang menyatakan Titah baginda adalah mengikut kehendak Najib Razak Memang Biadap dan amat kurang ajar Paria ini. Siapa Paria ini?



Setelah semakan di buat mendapati Paria Pundek ini adalah Setiausaha Politik kepada MP Kula Segaran Ipoh Barat dan ini membuktikan secara lebih jelas kepada kita semua mereka DAP ini kurang ajar dan amat Biadap sama sekali dengan Tanah Melayu.

Kenyataan keling Paria DAP ini di laman Blogg nya:

"Pada masa ini saya bertugas sebagai Setiausaha Politik kepada YB M.Kula Segaran (Ahli Parlimen Ipoh Barat) untuk membantu YB dalam segala perkara politik"


Bukan sekali pekara ini berlaku malah sudah berulang ulang kali pekara yang sama di lakukan oleh pemimpin DAP. Sedar atau tidak Melayu Pakatan di perbodohkan dan yang memperolehi keuntungan adalah si DAP bangsat.

Minta pihak bertanggungjawap Menangkap si KELING PARIA DAP BERNAMA P.Sugumaran dengan kadar Segera. Siasatan juga harus di lakukan terhadap M.Kula Segaran yang berkemungkinan memberi arahan kepada Setiausaha nya untuk mengeluarkan kenyataan Biadap tersebut.

JANGAN SAMPAI KAMI YANG AMBIL TINDAKAN SENDIRI KEPADA KELING BERNAMA P.SUGUMARAN INI!!!

SUMBER : PAPA GOMO

KOMEN :

1. Ingin berkongsikan perbuatan seorang yang kununnya Setiausaha Politik kepada MP Ipoh Barat menyalahkan SPB YDPA masuk campur urusan BERSIH 2.0...

2. Dia mempertikaikan titah SPB YDPA yang kununnya Tuanku mengikut nasihat YAB PM...

3. Malah katanya, SPB YDPA adalah alat terbaru BN dalam menghapuskan isu perhimpunan Bersih 2.0 ini...

4. Agak biadap apa yang diperkatakan oleh seorang yang kununnya Setiausaha Politik MP ini...

5. Kita ada otak, jadi kita sama-sama berfikir sebelum bertindak... :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...